ترامپ بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا شد

سیاسی/ بین الملل 6027b83ef3c46_6027b83ef3c48 نتایج نظرسنجی جدید یوگاو – اکونومیست نشان می‌دهد که باراک اوباما به عنوان بهترین و دونالد ترامپ به عنوان بدترین رئیس جمهوری آمریکا انتخاب شده‌اند.

باراک اوباما، رئیس جمهوری پیشین آمریکا با کسب ۱۸ درصد رای توانست آبراهام لینکلن را به عنوان بهترین رئیس جمهوری آمریکا شکست دهد. ۱۳ درصد هم ترامپ را به عنوان بهترین رئیس جمهوری معرفی کردند.

در میان بدترین‌ها، ترامپ با کسب ۴۶ درصد رای بالاترین درصد را گرفت و اوباما با ۲۴ درصد در رتبه دوم ایستاد.

ترامپ دوران ریاست جمهوری خود را در شرایطی به پایان برد که میزان محبوبیتش به پایین‌ترین حد رسیده بود. کاهش محبوبیت ترامپ ماه‌ها پس از آن رخ داد که او تئوری‌های توطئه درباره انتخابات مطرح کرد و برای دومین بار از سوی مجلس نمایندگان به اتهام تحریک به خشونت در ششم ژانویه علیه کنگره استیضاح شد.

نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد که ۴۳ درصد از مردم معتقدند که ترامپ مسوولیت زیادی بابت این شورش بر عهده دارد و ۴۷ درصد گفتند که سنا باید ترامپ را محکوم کند.

با اینکه ۵۳ درصد معتقدند که ترامپ نباید دوباره نامزد ریاست جمهوری آمریکا شود، چنین چیزی زمانی رخ خواهد داد که دو سوم سناتورها به محکومیت ترامپ رای مثبت دهند. گرچه برخی از جمهوریخواهان از این ایده استقبال کرده‌اند اما سنا به رای مثبت ۱۷ جمهوری‌خواه در کنار دموکرات‌ها نیاز دارد که رای به محکومیت صادر کند.

نظرسنجی موسسه یوگاو و نشریه اکونومیست از ۱۵۰۰ آمریکایی بالغ بین ششم تا نهم فوریه انجام شد. حاشیه خطای این نظرسنجی مثبت و منفی سه درصد گزارش شده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

کرمی: 100 برگزیده نخست «پانا سه» معرفی شدند تا دستاورد پایان‌نامه‌های دانشجویی تجاری‌سازی و وارد جامعه شود

ش فوریه 13 , 2021
دبیر ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق از انتخاب 100 برگزیده دور نخست جشنواره و مسابقه ملی «پانا‌سه» خبر داد. «پاناسه» عنوان جشنواره‌ای است که توسط صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و فناوری و با همکاری ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه صنایع […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000