حذف نام امام خمینی (ره) از قطعنامه راهپیمایی ۲۲ بهمن کار نفوذی‌ها است

سیاسی/ سیاست داخلی 6027b01451a21_2021-02-13_14-25 دادستان کل کشور در دهه ۶۰ با تأکید بر اینکه حذف نام امام خمینی (ره) از قطعنامه راهپیمایی ۲۲ بهمن کار نفوذی‌ها است، خواستار ورود دادستانی و رسیدگی به این موضوع شد.

سیدحسین موسوی تبریزی در واکنش به حذف نام «امام خمینی(ره)» از قطعنامه راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار داشت: کسانی که این کار را کرده اند و یا تحریک کرده اند انقدر نادان هستند که نمی دانند با این کارها ریشه خودشان را می کنند. امروزه با توجه به کسری ها و مشکلاتی که داریم و گلایه هایی مردم دارند مسأله این است که سرمایه بزرگ آزادی و بقای این کشور، وجود با برکت، معنویت، تقوا و پاکدامنی ایشان بوده است.

دادستان اسبق کل کشور افزود: چند بار در تبریز دیدم و یک بار هم با آیت الله مدنی دیدیم مادری دو پسرش شهید شده بودند و یکی را قبلا و یکی را آن روز که ما بودیم دفن کردند. به شهید مدنی می گفت دعا کنید من فرزند سوم را هم در راه دین و سیدالشهدا بدهم. به خاطر ابهت، عظمت، پاکدامنی، تقوا و هدایت صحیح حضرت امام بود که در همه خانه ها این معنویت رفته بود و اگر اینها نبود محال بود که ما بتوانیم در جنگ پیروز شویم و صدام این قدر ذلیلانه از بین برود.

وی یادآور شد: یک روز بعد از شهادت مرحوم فخری زاده مصاحبه کردم و گفتم این مسأله جز با کمک نفوذی ها امکان ندارد و نفوذی ها این کار را انجام می دهند. ما تمام بزرگانمان را با نفوذی ها از دست دادیم. آیت الله بهشتی، آیت الله قدوسی، آیت الله مدنی، آیت الله صدوقی و دیگر بزرگانی که از دست دادیم را به وسیله نفوذی ها و عدم توجه به واقعیت ها از دست دادیم. حتی در رابطه با شهید حاج قاسم سلیمانی هم من تقریبا اطمینان دارم که کار نفوذی ها بوده است.

موسوی تبریزی گفت: به نظر من مسأله حذف نام امام خمینی(س) از قطعنامه راهپیمایی ۲۲ بهمن هم کار نفوذی ها است و شروع به زدن ریشه اعتقادات مردم کرده اند و یک مشت جوانان احساساتی هم ممکن است تحریک شوند. مسلم است که از طرف مقام معظم رهبری باید دستور بسیار شدیدی داده شود که دادستانی به این مسأله رسیدگی و ریشه یابی کند. چون این قضیه چیزی است که اگر ریشه یابی نشود بعدا نمی توان جلوی آن را گرفت.

وی با اشاره به توهین را رئیس جمهور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، تأکید کرد: این هم عین همان است. در روز ۲۲ بهمن به جای مرگ بر آمریکا، مرگ بر رئیس جمهور گفتن یعنی اینکه ما باید اینها را ریشه کن کنیم؛ حالا به آمریکا و یا هرکس دیگری که گفته اند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

آمریکا یک پایگاه نظامی را در حسکه سوریه تخلیه کرد

ش فوریه 13 , 2021
سیاسی/ بین الملل رسانه های سوری از اقدام آمریکا در تخلیه یک پایگاه نظامی در سوریه و انتقال آن به عراق خبر دادند. این رسانه ها خبر دادند که نیروهای امریکایی یکی از پایگاه های نظامی خود در حومه الحسکه را تخلیه کرده و آن را به عراق انتقال دادند. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000