آمریکا یک پایگاه نظامی را در حسکه سوریه تخلیه کرد

سیاسی/ بین الملل 6027aa02c0705_6027aa02c0707 رسانه های سوری از اقدام آمریکا در تخلیه یک پایگاه نظامی در سوریه و انتقال آن به عراق خبر دادند.

این رسانه ها خبر دادند که نیروهای امریکایی یکی از پایگاه های نظامی خود در حومه الحسکه را تخلیه کرده و آن را به عراق انتقال دادند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) اعلام کرد که امریکا پایگاه نظامی خود در «صوامع تل علو» در حومه الحسکه را تخلیه کرده و تجهیزات، مهمات و نیروهای نظامی آن را به نزدیکی مرزهای عراق انتقال داده است.

خروج نیروهای امریکایی از این پایگاه در حالی صورت می گیرد که در چند روز گذشته آمریکا نیروهای نظامی و مهمات از خاک عراق به پایگاه های خود در حومه الحسکه انتقال داده بود.

به گزارش میدل ایست آمریکا از طریق ۴ بالگرد، نیروی نظامی و صندوق های حاوی اسلحه و موشک به پایگاه الشدادی وارد کرده است.

پیش از این وزارت دفاع آمریکا مدعی شده بود که این کشور دیگر مسئول حفاظت از چاه های نفت در شمال سوریه نیست و فقط به دلیل مبارزه علیه داعش در شمال سوریه حضور دارد!

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

زمان برگزاری آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان فعلا مشخص نیست

ش فوریه 13 , 2021
وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه ای توضیحاتی در خصوص زمان برگزاری آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان ارائه کرد. در این اطلاعیه آمده است: زمان آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان هنوز قطعی نشده است. اطلاعیه مذکور می افزاید: زمان آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان هنوز قطعی نشده است، بنابراین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000