درگذشت پرستار باردار بیمارستان لقمان بر اثر کرونا

6027a4a10f559_6027a4a10f55c

مهشید گودرز پرستار باردار بخش کرونای مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی لقمان بر اثر کرونا به شهادت رسید.

دکتر علیرضا زالی در پیامی شهادت پرستار مدافع سلامت بیمارستان لقمان حکیم را تسلیت گفت.

در متن پیام زالی آمده است: "شنیدن خبر شهادت مظلومانه پرستار سختکوش و فداکار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، سرکار خانم مهشید گودرز قلب همه ما را دچار حزن و اندوه بی کران کرد.

از دست دادن انسان‌های پرتلاش، خبره و نوع دوستی همچون خانم گودرز که برای حفظ سلامت هموطنان، جان خود را در طبق اخلاص می‌گذارند داغ سنگینی است بر بدنه نظام سلامت کشور و بی‌شک نام و یاد این قهرمان حوزه سلامت، برای همیشه جاودانه خواهد ماند.

ضمن عرض تسلیت به جامعه پرستاری و همکاران این پرستار خدوم، از خداوند منان برای روح وی آمرزش و آرامش و برای خانواده محترم و نزدیکان وی صبر مسئلت دارم."

مهشید گودرز پرستار بارداری که در بخش کرونای مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی لقمان حکیم مشغول به کار بود امروز ٢٥ بهمن ماه بر اثر کرونا به شهادت رسید.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

پرواز مجدد مرغ بر فراز قله گرانی

ش فوریه 13 , 2021
بر اساس مشاهدات میدانی و گزارش های رسیده از برخی از محله های تهران قیمت هرکیلو مرغ گرم آماده طبخ در خرده فروشی ها ۲۷ تا ۳۰هزارتومان شده است. این قیمت های حدودی بوده و مربوط به برخی از محلات تهران است ؛ البته ممکن است در مناطق دیگر قیمت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000