برنده «عصر جدید» کی معرفی می‌شود؟

60279f14e2324_60279f14e2326 به زودی پنج فینالیست «عصر جدید» برای رقابتی جذاب آماده می‌شوند و برگزیده نهایی با رأی مردم معرفی می‌شود.

امشب و با پخش آخرین برنامه اعلام نتایج از مرحله نیمه‌نهایی عصر جدید، تکلیف دو فینالیست دیگر این برنامه مشخص خواهد شد.

برنامه امشب همچنین، دو خواننده محبوب که بر صحنه عصر جدید درخشیدند را به عنوان مهمان روی صحنه می‌آورد؛ پارسا خائف و امیرحسین اسکندری‌نیا.

فینال این فصل عصر جدید، عید مبعث روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت و بعد از آن، این مردم هستند که با رأی به اجرای محبوب خود از میان پنج فینالیست، قهرمان فصل دوم عصر جدید را مشخص می‌کنند.

پخش عصرجدید تا پایان سال، با ویژه برنامه‌های مختلفی از جمله مستند فینالیست‌ها و باشگاه مهارت، شنبه‌ها و یکشنبه‌ها ادامه دارد.

قهرمان نهایی این برنامه، یک روز مانده به سال تحویل و در یک ویژه‌برنامه بزرگ، به بینندگان میلیونی عصر جدید معرفی خواهد شد. تکلیف مقام‌ دوم تا پنجم هم در همین ویژه برنامه نوروزی مشخص می‌شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

قیمت منطقی مرغ چقدر است؟

ش فوریه 13 , 2021
نائب رئیس کانون مرغداران گوشتی ایران از دو نرخی شدن مرغ در بازار و ایجاد فساد در این زمینه خبر داد و گفت: مرغ دو نرخی ریشه در عدم تطابق قیمت با هزینه تمام شده تولید برای تولیدکننده دارد. کافی است سری به نزدیک‌ترین بازار محل سکونت خود بزنید تا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000