نماینده سابق مجلس فوت کرد

سیاسی/ سیاست داخلی 60278ffb4d72a_60278ffb4d72d نماینده سابق مردم کوهدشت در مجلس و رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس دهم درگذشت.

الهیار ملکشاهی به علت عوارض ناشی از بیماری کلیوی درگذشت.

«الهیار ملکشاهی»، قاضی، حقوق‌دان، سیاست‌مدار لرستانی متولد ۱۰ مرداد ۱۳۴۰ بود که نمایندگی مجلس شورای اسلامی در دوره‌های دوره‌های نهم و دهم را از حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان بر عهده داشت.

نایب رئیس هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس در سال ۱۳۹۵، معاون قضائی دیوان عدالت اداری ایران از سال ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۰، رئیس کل دادگستری کرمانشاه از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۹، رئیس کمیسیون تحقیق مجلس از سال ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۹، رئیس کل دادگستری لرستان از سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۵، رئیس کمیسیون مشترک شفافیت مجلس در سال ۱۳۹۸ و رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس از سال ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۸ از دیگر سوابق این حقوق‌دان لرستانی بود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

نام «امام خمینی» در قطع‌نامه سالهای قبل راهپیمایی 22 بهمن چند بار تکرار شده بود؟/ اینفوگرافی

ش فوریه 13 , 2021
سیاسی/ سیاست داخلی در این اینفوگرافی تعداد دفعاتی که نام امام خمینی(ره) در قطع‌نامه سالهای قبل راهپیمایی 22 بهمن آورده شده بود، مشخص شده است. badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000