بایدن به زودی با نتانیاهو تماس می گیرد

سیاسی/ بین الملل 6027638b3f5c7_6027638b3f5c9 کاخ سفید اعلام کرد که تماس نگرفتن رئیس‌جمهور آمریکا با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی عمدی نیست و قصد نادیده گرفتن او را ندارد.

جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید به خبرنگاران درباره موعد احتمالی گفتگوی تلفنی جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت:بایدن قصد دارد به زودی با نتانیاهو تماس بگیرد اما موعد مشخصی وجود ندارد.

وی درباره اینکه آیا بایدن با به تأخیر انداختن تماس قصد نادیده گرفتن نتانیاهو را دارد، گفت:" عمدی نیست. نتانیاهو بایدن را از مدت‌ها پیش می‌شناسد. بایدن قصد تماس با نتانیاهو را دارد."

بایدن از زمان روی کار آمدنش در ۲۰ ژانویه با برخی رهبران تماس تلفنی برقرار کرده اما با نتانیاهو هیچ گفتگویی نداشته است همین مسئله باعث شده محافل رژیم صهیونیستی و کارشناسان در خاورمیانه پیش‌بینی کنند که دولت جدید آمریکا از روابط مستحکم دولت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا با این رژیم ناخرسند است.

ترامپ و باراک اوباما، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در روزهای اول ریاست‌جمهوری خود با نتانیاهو تماس گرفتند.

نتانیاهو هم به این مسئله توجهی ندارد. اگر بایدن تصمیم بگیرد روابط با فلسطینی‌ها را بهبود ببخشد و با شهرک‌سازی‌های رژیم صهیونیستی مخالفت کند، نتانیاهو با چالش‌هایی روبرو خواهد شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

همچنان شکر در بازار اقلام اساسی چند نرخی عرضه می‌شود

ش فوریه 13 , 2021
بعد از واکنش‌های بسیار از رسانه‌ها و عموم مردم، همچنان شکر در بازار اقلام اساسی چند نرخی عرضه می‌شود. با وجود پتانسیل خوداتکایی شکر در داخل، اما اتخاذ برخی تصمیمات نادرست و بی توجهی به امر تولید زمینه را برای واردات و خروج قابل توجه ارز و وابستگی به کشورهای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000