بیل گیتس بحران کرونا را پیش بینی کرده بود

بیل گیتس بحران کرونا را پیش بینی کرده بود

معاون کل وزارت بهداشت، با اشاره به آسیب های کووید ۱۹، گفت: هیچ بحرانی در صد سال اخیر حتی جنگ جهانی در بازه زمانی یک ساله، تا این حد اقتصاد و سیاست و فرهنگ و…، را تحت تاثیر قرار نداده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج حریرچی، در برنامه تلویزیونی، افزود: بیل گیتس چند سال قبل پیش بینی کرده بود مهم‌ترین بحرانی که بشریت را تهدید می‌کند، بیماری‌های ویروسی و باکتریایی خواهند بود و همانجا مدل هم داده بود که بشریت آمادگی مقابله با این بیماری را ندارد.

وی افزود: هیچ بحرانی در صد سال اخیر در بازه زمانی یک ساله به اندازه کرونا آسیب زا نبوده است.

حریرچی با اشاره به آسیب‌های اقتصادی و فرهنگی کرونا، گفت: تأثیر این آسیب‌ها تا سال‌ها ادامه خواهد داشت.

معاون کل وزارت بهداشت به عوارض کرونا در افراد مبتلا اشاره کرد و افزود: خستگی مزمن یک پدیده شایع در کسانی است که این بیماری را یک سال پیش گرفته اند.

حریرچی ادامه داد: بیمارانی که سیستم تنفسی آنها شدید درگیر شده و یک قسمت از ریه‌ها این بیماران از بین رفته و قابل برگشت نیست.

وی به عوارض سی تی اسکن اشاره کرد و گفت: همین اشعه سی تی اسکن که برای تشخیص درگیری ریه انجام می‌شود، سرطانزا است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : مهر

پست بعدی

گاردین ستون‌نویس خود را به دلیل انتقاد از اسرائیل اخراج کرد

ش فوریه 13 , 2021
سیاسی/ بین الملل روزنامه «گاردین» یکی از ستون‌نویس‌های قدیمی خودش را در پی انتقاد او از اقدام آمریکا در فروش سلاح به رژیم صهیونیستی اخراج کرده است. «ناثان جی رابینسون» که حالا در توییتر خودش را ستون‌نویس سیاسی سابق گاردین و دبیر مجله «فارن‌افرز» معرفی می‌کند اواخر ماه دسامبر در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000