سردار سلامی: دشمنان باید از قدرت آتش رزمایش پیامبر اعظم عبرت بگیرند

سیاسی/ دفاعی 60265399abdd5_60265399abdd7 فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان رزمایش پیامبر اعظم تأکید کرد که نیروی زمینی سپاه نشان داد سرزنده، بالنده و رو به جلو پیش می‌رود.

سرلشکر «حسین سلامی» در پایان رزمایش پیامبر اعظم ۱۶ نیروی زمینی سپاه که در نخستین ساعات بامداد امروز جمعه (۲۴ بهمن ماه) در منطقه عمومی جنوب غرب کشور پایان یافت، طی سخنانی با بیان اینکه این رزمایش از مقتدرانه‌ترین و دقیق‌ترین رزمایش ها در عملیات روزانه و تک شبانه بود، اظهار داشت: این رزمایش ما را به شب‌های حماسه دوران دفاع مقدس، کربلای ۵، والفجر هشت، فتح المبین، بیت‌المقدس و طریق القدس برد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با قدردانی از فرماندهان، رزمندگان شرکت کننده در این رزمایش و مردم فهیم، مومن و انقلابی منطقه تاکید کرد: نفس اقتدار، دفاع، ایستادگی و تهاجم علیه دشمن کاملا زنده است‌ و نیروی زمینی سپاه نشان داد سرزنده، بالنده و رو به جلو به پیش می‌رود.

وی ادامه داد: نیروی زمینی سپاه ضامن امنیت، استقلال، آبرو و شرف ما است؛ از دیروز تا این بامداد ماندگار خوش درخشید و صفحه های ماندگار بر کارنامه اقتدار دفاعی و بازدارنده میهن اسلامی افزود.

سرلشکر سلامی با اشاره به اینکه دشمنان باید از قدرت آتشی که در این رزمایش به دست فرزندان ایران اسلامی ساخته شده است عبرت بگیرند، خاطرنشان کرد: اینجا سرزمین‌ مقاومت، شرف، مردانگی و غیرت است و پاسداران امروز استوار و مقاوم راه شهیدان دفاع مقدس، مدافعان وطن و شهدای مدافع خرم را ادامه می‌دهند و برای دفاع از استقلال، شرف، عزت، امنیت و تمامیت ارضی کشور لحظه ای غفلت و درنگ نخواهند کرد.

رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۶ نیروی زمینی سپاه با محوریت قرارگاه منطقه ای کربلا از روز گذشته (پنجشنبه) با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه و جمعی از فرماندهان، مسوولان و کارشناسان قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا، ستادکل نیروهای مسلح و سپاه در منطقه عمومی جنوب غرب کشور آغاز شد.

پس از انجام مراحل مقدماتی و جابجایی و استقرار یگان‌ها و تجهیزات، تمرین پاسگاه فرماندهی و بازی‌جنگ، اجرای عملیات‌های سد رخنه، هلی برن و ضد های برن و آتش‌های توپخانه و ادوات در مرحله نخست رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۶ اجرا شد.

اتخاذ رویکرد آفندی بر اساس دکترین جدید سپاه مبنی بر استراتژی دفاعی متکی بر عملیات تهاجمی، اجرای عملیات دفع رخنه به صورت ترکیبی از نیروهای زرهی و پیاده در شب و اجرای عملیات تهاجم شبانه هوانیروز از ویژگی‌های برجسته رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۶ نیروی زمینی سپاه به شمار می‌روند.

یگان‌های برگزیده تکاور، زرهی، موشکی، پهپاد و جنگال نیروی زمینی سپاه و هوانیروز سپاه در رزمایش پیامبر اعظم ۱۶ به اجرای ماموریت براساس سناریوی رزمایش پرداختند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

سبد معیشت ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان شد

ج فوریه 12 , 2021
رئیس کمیته دستمزد شورای اسلامی کار درباره سبد هزینه خانوار گفت: هزینه سبد معیشت کارگران در دی ماه امسال نسبت به بهمن ماه ۹۸ حدود ۳ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان بیشتر شده و پوشش سبد توسط دستمزد به ۳۸.۴۷ درصد کاهش یافته است. فرامرز توفیقی درباره هزینه سبد معیشت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000