پیام تبریک معنادار بن زاید به روحانی

سیاسی/ بین الملل 6025776b257c1_6025776b257c5 امارات و ایران روابط دیپلماتیک دارند و در زمینه های فنی مانند کمیته مشترک گارد ساحلی برای مدیریت حمل و نقل در خلیج فارس با یکدیگر همکاری می کنند.

نشریه اماراتی «نشنال نیوز» نوشت: شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان رئیس امارات متحده عربی روز پنج شنبه به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سال 1979 به حسن روحانی، رئیس جمهور ایران پیام تبریک فرستاد.

پیام های تبریک مشابهی توسط شیخ محمد بن راشد، نایب رئیس امارات متحده عربی و حاکم دبی و شیخ محمد بن زاید، ولیعهد ابوظبی و جانشین فرمانده کل نیروهای مسلح امارات، به آقای روحانی ارسال شد.

امارات و ایران روابط دیپلماتیک دارند و در زمینه های فنی مانند کمیته مشترک گارد ساحلی برای مدیریت حمل و نقل در خلیج فارس با یکدیگر همکاری می کنند.

تعداد قابل توجهی از ایرانیان ساکن امارات هستند و دو کشور روابط تجاری مهم و قابل ملاحظه ای دارند.

امارات متحده عربی در طی همه گیری کرونا در سال گذشته، محموله های کمک پزشکی به ایران ارسال کرد و همچنین کمک های بشردوستانه ای را برای قربانیان سیل در منطقه جنوب غربی ایران در سال 2019 فرستاد.

ایرانیان در روز چهارشنبه به دلیل همه گیری کرونا و به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری، مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب را با حفظ فاصله اجتماعی برگزار کردند و رژه خودرویی را جایگزین راهپیمایی مرسوم سال های قبل کردند.

سنم وکیل عضو ارشد اندیشکده «چتم هاس» در واکنش به این اتفاق نوشت: این پیام تبریک نشان دهنده ی رویکرد جدید امارات در قبال ایران است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

علی رضوانی از بیمارستان مرخص شد

پ فوریه 11 , 2021
مجری صدا و سیما که چند روز پیش به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده بود، امروز از بیمارستان مرخص شد. پزشکان به دلیل بهبود نفس تنگی علی رضوانی، وی را مرخص کرده اند و قرار است وی چند روزی در منزل قرنطینه شود. badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000