هیچ دیپلمات ایرانی در ترکیه بازداشت نشده است

سیاسی/ سیاست خارجی 60257171215a4_2021-02-11_21-33 سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به مطلب منتشر شده در یکی از رسانه‌های ترکیه و طرح برخی ادعاها در خصوص دستگیری کارمند کنسولگری ایران در ترکیه، اظهار داشت: مطلب مطرح شده کاملا بی اساس و مبتنی بر اتهامات بی‌پایه است.

سعید خطیب زاده افزود: هیچ یک از کارکنان سرکنسولگری کشورمان در استانبول از دور و نزدیک درگیر فعالیتهای مورد ادعای این رسانه نبوده و نیستند، همچنین احدی از کارمندان سرکنسولگری کشورمان بازداشت نشده است.

خطیب زاده تاکید کرد: فرد نام برده شده در این رسانه کارمند سر کنسولگری نبوده و برای پیگیری موضوع پیش آمده و روشن شدن ابعاد آن از مجاری رسمی با مقامات ترکیه در تماس هستیم.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

بایدن از سیاست ترامپ بازگردد، نیازی ندارد ما قدم اول را برداریم

پ فوریه 11 , 2021
سیاسی/ سیاست خارجی وزیر خارجه کشورمان در گفت‌وگویی تصریح کرد که ایالات متحده هنوز سیاست خود را در قبال ایران تعیین نکرده است‌. محمدجواد ظریف روز پنج‌شنبه در گفت‌وگویی با شبکه فونیکس چین در پاسخ به سوال مجری در خصوص صحبت‌های بایدن مبنی بر عدم رفع تحریم‌ها گفت: من احساس […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000