این عکس‌های امیدبخش را ببینید/ مرحله نخست واکسیناسیون سراسری ویروس «کووید۱۹»

6022ab9667370_2021-02-09_19-04

امروز واکسیناسیون ویروس «کووید۱۹» در بیمارستان امام خمینی(ره) و ۶۳۵ بیمارستان ارجاع بیماران کرونایی در سراسر کشور آغاز شد.

قرار است این طرح واکسیناسیون در ابتدا با تزریق واکسن به پرسنل ICU درگیر مدیریت بیماری کرونا اعم از کادر پزشکی و خدماتی آغاز شود و در مرحله بعد و تا اواخر بهمن، واکسیناسیون سراسری به افراد بالای ۶۵ سال و دارای بیماری های زمینه ای و تا پوشش ۷۰ درصدی گروههای هدف ادامه یابد.

عکسهای این مراسم را ببینید.

این عکس‌های امیدبخش را ببینید/ آغاز مرحله نخست واکسیناسیون سراسری ویروس «کووید۱۹»این عکس‌های امیدبخش را ببینید/ آغاز مرحله نخست واکسیناسیون سراسری ویروس «کووید۱۹»این عکس‌های امیدبخش را ببینید/ آغاز مرحله نخست واکسیناسیون سراسری ویروس «کووید۱۹»این عکس‌های امیدبخش را ببینید/ آغاز مرحله نخست واکسیناسیون سراسری ویروس «کووید۱۹»این عکس‌های امیدبخش را ببینید/ آغاز مرحله نخست واکسیناسیون سراسری ویروس «کووید۱۹»این عکس‌های امیدبخش را ببینید/ آغاز مرحله نخست واکسیناسیون سراسری ویروس «کووید۱۹»این عکس‌های امیدبخش را ببینید/ آغاز مرحله نخست واکسیناسیون سراسری ویروس «کووید۱۹»

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

رشد 60 پله‌ای ایران در شاخص‌های جهانی نوآوری نمایانگر حرکت کشور در مسیر پیشرفت است

س فوریه 9 , 2021
دبیر ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق معاونت علمی و فناوری از جایگاه مطلوب ایران در شاخص‌های جهانی نوآوری گفت. پرویز کرمی دبیر ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به نقش نوآوری و صنایع […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000