اعطای مجوز فعالیت به شرکت‌های صهیونیستی در منامه

سیاسی/ بین الملل 602263f5c5523_602263f5c5528 دولت بحرین اعطای مجوز به شرکت‌های صهیونیستی برای فعالیت در منامه را آغاز کرده است.

سایت "مرآة البحرین" نسخه‌ای را از یک ثبت تجاری اعطایی از سوی وزارت بازرگانی بحرین به شرکتی به نام "اسکار ال تی "منتشر کرد. صاحب این شرکت شخصی با تابعیت اسرائیلی است.

این شرکت صهیونیستی در زمینه ابزارهای برش‌زنی و تیزکنی فعالیت می‌کند.

زاید الزیانی، وزیر بازرگانی و گردشگری بحرین در ابتدای دسامبر سال گذشته، به منظور تسریع در همکاری اقتصادی میان بحرین و رژیم صهیونیستی به اراضی اشغالی سفر کرد.

امارات و بحرین در سپتامبر گذشته با انعقاد توافقنامه خیانت آمیز در واشنگتن، پایتخت آمریکا از عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی خبر دادند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

هشدار/در دام کلاهبرداران نیافتید

س فوریه 9 , 2021
کلاهبرداران با ارسال پیامکی با مضمون «تلفن همراه شما رجیستر نشده، برای جلوگیری از مسدودی، به سایت زیر مراجعه کنید» و ارسال لینک‌های فیشینگ، به ربودن اطلاعات افراد و سوءاستفاده‌های مالی اقدام می‌کنند،. طرح رجیستری یا شناسنامه‌دار کردن تجهیزات سیم‌کارت‌خور، از ابتدا به‌عنوان راهی برای مبارزه با قاچاق مطرح شد. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000