وزیر خارجه جدید کره جنوبی گفت‌وگو با کره شمالی را نه انتخاب بلکه الزام دانست

سیاسی/ بین الملل 60225675ba48b_60225675ba48d وزیر امور خارجه جدید کره جنوبی امروز سه شنبه گفت، فرآیند صلح برای شبه جزیره کره یک انتخاب نیست بلکه یک الزام است.

چونگ اوی-یونگ، یک مشاور امنیتی سابق، روز دوشنبه در این سمت منصوب شد. او در زمان حضور در سمتش در دفتر ریاست جمهوری فعالانه در مذاکرات با کره شمالی شرکت داشته و به هماهنگ کردن نشست سال ۲۰۱۸ رهبران آمریکا و کره شمالی کمک کرد.

چونگ در سخنرانی خود بعد از انتصابش که از سوی شبکه وای.تی.ان پخش شد، اظهار کرد: دیپلماسی ما خودش را در وضعیتی دشوار یافته است. بی‌اطمینانی بین‌المللی در حال عمیق‌تر شدن است بنابراین نیاز به دیپلماسی استراتژیک و فعال هست. ماموریت ما دستیابی به خلع سلاح هسته‌ای کامل شبه جزیره کره و برقرار صلح پایدار است. فرآیند صلح در شبه جزیره کره یک انتخاب نیست بلکه راهی است که ما ملزم به پیروی کردن از آن هستیم.

این وزیر دولت کره جنوبی ادامه داد، ائتلاف با آمریکا سنگ بنای دیپلماسی است که سئول باید هر چه بیشتر آن را تقویت کند.

چونگ همچنین خواستار همکاری با دیگر شرکای مهم شامل چین، ژاپن، روسیه، کشورهای عضو آ.سه.آن و اتحادیه اروپا به منظور دستیابی به صلح و موفقیت پایدار شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

میلاد حاتمی از ترکیه اخراج شد

س فوریه 9 , 2021
میلاد حاتمی، یکی از سر شبکه‌های سایت شرط‌بندی بعد از بازداشت در ترکیه، به دومینیکن دیپورت شد. "میلاد حاتمی" در روزهای گذشته ویدئویی در اینستاگرام خود منتشر کرد که در آن، داخل خودروی پلیس استانبول در حال بازی با آژیر خودروی پلیس دیده می‌شد و علت بازداشت وی نیز انجام […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000