انتقاد شدید دو روزنامه اصولگرا از آذری جهرمی به خاطر اظهاراتش در مورد روسیه

سیاسی/ دولت 602255ddea708_2021-02-09_12-59 اظهارات آذری جهرمی مبنی بر اینکه «درس امام(ره) این بود که همانگونه که به کاخ سفید اعتمادی نیست، امید بستن به «کاخ کرملین» هم راهبرد درستی نیست.» با واکنش تند دو روزنامه اصولگرای کیهان و جوان همراه شده است.

روزنامه کیهان در واکنش به سخنان وزیر ارتباطات درباره روسیه نوشت: «همین آقای جهرمی وقتی دنبال مذاکره با پاول دورف، مدیر روسی تلگرام بود، با افتخار و به عنوان یک اقدام مفید برای نظام، می‌گفت؛ «تلگرام» روسی است و با نمونه‌های مشابه غربی به دلیل روسی بودن فرق دارد! اصلاً چرا درباره ۷ سال که دنبال آمریکا دویده‌اند و نتیجه آن صدها تحریم و تحمیل فاجعه برجام و تورم و ضربه شدید به تاسیسات هسته‌ای بوده است لام تا کام حرف نزده و نمی‌زند؟!»

روزنامه جوان نیز در بخشی از یادداشتی انتقادی در شماره امروز خود نوشت: «از همان روز‌های رسانه‌ای شدن خبر سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به روسیه می‌شد حدس زد به دلایل مختلف این سفر خوشایند برخی نخواهد بود و با حاشیه‌سازی‌های فراوان آن را تحت‌الشعاع قرار دهند

محمدجواد آذری‌جهرمی دیروز همسو با مبتذل نویسان ضد منافع ملی در جلسه شورای اداری استان زنجان در اظهار نظری با بیان اینکه امام راحل و همه کسانی که پیرو ایشان بودند و انقلاب را به ثمر رساندند، نگاه‌شان بر این بود که تکیه ما نباید به کاخ سفید و کرملین باشد، عنوان کرد: «نگاه امام راحل بر این بود که تکیه ما بایستی به مردم‌مان باشد، زیرا مردم پشتوانه انقلاب و کشور هستند.» سخن حقی که اراده باطل از آن شد. گرچه باید سخنان وزیر کم تجربه ارتباطات را در نگاه سیاسی و انتخاباتی او جست‌وجو کرد، اما آنچه جهرمی هم از آن رنج می‌برد، عدم فهم او از کلام امام حتی در سطح یک فعال سیاسی تازه‌کار است.

اینکه یک دولتمرد جمهوری اسلامی در تراز وزیر نمی‌داند شرق مورد اشاره امام شرق ایدئولوژیک، شرق کمونیسم و شرق سلطه طلب بود که اکنون باید در تاریخ جست‌وجو کرد، تأسف آور است؛ و گرنه کیست که نداند دعوت به سخن امام درباره تکیه کردن به کوخ‌نشینان، از سوی دولتی که جهرمی وزیر آن است بیشتر به یک شوخی شبیه است چرا که سیاست‌های اجرایی این دولت کمترین نسبتی با کوخ نشینان ندارد.»

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

گروه هایی به‌دنبال انتخابات با مشارکت پایین هستند

س فوریه 9 , 2021
سیاسی/ انتخابات عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی هشدار داد: گروههایی بدنبال گزینه مطلوب ولو به قیمت انتخابات سرد و با مشارکت پایین نظیر انتخابات اخیر مجلس هستند. محسن هاشمی نوشت: در آستانه سده چهاردهم قرار داریم و انقلاب اسلامی، 4دهه از دوران تثبیت خود را سپری کرده است، اگر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000