بنی گانتس: اگر درگیری در جبهه شمالی اسرائیل رخ دهد، لبنان بهای سنگینی می پردازد / مسؤولیت هرگونه پیامد اقدامات حزب‌الله متوجه دولت بیروت است

سیاسی/ بین الملل 60218e85a7599_60218e85a759b وزیر جنگ اسرائیل گفت: اگر درگیری در جبهه شمالی اسرائیل رخ دهد، لبنان بهای سنگینی را خواهد پرداخت. وی افزود: حزب الله اقدام به انبار سلاح و تجهیزات جنگی در مناطق مسکونی کرده و جان لبنانی‌ها را به خطر می‌اندازد.

پس از تهدید "آویو کوخاوی" رییس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی برای حمله به مناطق مسکونی در جنگ احتمالی آینده با غزه و لبنان، این بار "بنی گانتس" وزیر جنگ این رژیم نیز لبنان را تهدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری "عرب ۴۸" فلسطین، گانتس ادعا کرد: اگر درگیری در جبهه شمالی اسرائیل رخ دهد، لبنان بهای سنگینی را خواهد پرداخت.

وی در ادامه بار دیگر ادعاهای مقام‌های صهیونیستی علیه حزب‌الله لبنان را تکرار کرد و گفت: حزب الله اقدام به انبار سلاح و تجهیزات جنگی در مناطق مسکونی کرده و جان لبنانی‌ها را به خطر می‌اندازد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همچنین با هشدار به دولت لبنان، مسؤولیت هرگونه پیامد این اقدام حزب‌الله را متوجه دولت بیروت کرد.

ادعای گانتس درحالی مطرح می‌شود که تاکنون هیچ شاهد و مدرکی برای ادعای این مقام صهیونیست در خصوص انبار مهمات توسط حزب‌الله در مناطق مسکونی به دست نیامده و مقام‌های لبنانی در مراتب مختلف این ادعاها را رد کرده‌اند.

گانتس مردادماه گذشته نیز تهدید کرده بود، در صورت هرگونه حمله حزب‌الله به اراضی اشغالی، زیرساخت‌های لبنان را نابود خواهد کرد.

از زمان به شهادت رسیدن یکی از نیروهای حزب‌الله لبنان در سوریه در حمله مردادماه رژیم صهیونیستی به فرودگاه دمشق، رژیم صهیونیستی از ترس انتقام حزب‌الله به حضور نظامی خود در مرز با لبنان افزوده است و در آمادگی کامل به سر می‌برد.

رییس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی اوایل بهمن تهدید کرده بود که در صورت جنگ در آینده مناطق مسکونی در غزه و در لبنان هدف قرار خواهند گرفت.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

نوسانات قیمتی در بازار خودرو/ تیبا دو به ١٢٧ میلیون تومان رسید

د فوریه 8 , 2021
در اواسط هفته جاری نوسانات قیمتی در بازار خودرو شدت گرفته است و در حالی که برخی از مدل های خودرو مثل پراید ۱۳۱ کماکان در حال پیشروی هستند برخی از انواع مدل های خودرو مانند تیبا ۲ طی ۲۴ ساعت اخیر کاهش قیمت را تجربه کردند. بازار خودرو از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000