نوسانات قیمتی در بازار خودرو/ تیبا دو به ١٢٧ میلیون تومان رسید

60217e9cdca92_60217e9cdca99 در اواسط هفته جاری نوسانات قیمتی در بازار خودرو شدت گرفته است و در حالی که برخی از مدل های خودرو مثل پراید ۱۳۱ کماکان در حال پیشروی هستند برخی از انواع مدل های خودرو مانند تیبا ۲ طی ۲۴ ساعت اخیر کاهش قیمت را تجربه کردند.

بازار خودرو از اوایل هفته گذشته وارد فاز افزایشی شد و تا ابتدای هفته جاری به پیشروی ادامه داد اما در ۲۴ ساعت اخیر روند بازار برای اکثر خودروها تغییر کرده است و تنها تعداد محدودی از خودروها کماکان در حال پیشروی در مسیر افزایشی هستند؛ از جمله این خودروها می توان به پراید ۱۳۱ اشاره کرد که قیمت آن از ۱۰۷ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۱۰۸ میلیون تومان رسیده است و یا خودرو پژو ۴۰۵ جی ال ایکس که از ۱۸۴ میلیون تومان در ابتدای هفته جاری امروز به ۱۸۶ میلیون تومان رسیده است.

با این وجود روند تعدادی از خودروهای موجود در بازار طی ۲۴ ساعت اخیر نیز ریزشی بوده است به عنوان مثال خودرو تیبا ۲ امروز در حالی ۱۲۷ میلیون تومان قیمت خورده است که این خودرو در ابتدای هفته جاری به قیمت ۱۲۸ میلیون تومان معامله می شده است و یا خودرو سمند ال ایکس ساده از ۱۸۷ میلیون تومان در ابتدای هفته جاری امروز به قیمت ۱۸۳ میلیون تومان رسیده است و یا خودرو پژ.و ۲۰۶ تیپ ۵ امروز در حالی ۲۵۵ میلیون تومان قیمت خورده است که این خودرو در اوایل هفته جاری به قیمت ۲۵۷ میلیون تومان معامله می شده است و یا خودرو ۲۰۷ اتوماتیک از ۴۰۰ میلیون تومان در ابتدای هفته جاری امروز به قیمت ۳۹۰ میلیون تومان رسیده است.

با وجود این نوسانات قیمتی در بازار خودرو اما این بازار تحت از بین رفتن تقاضای کاذب ثبات قیمت چشمگیری را نیز در چند روز اخیر تجربه کرده است و قیمت اکثر خودروهای موجود در بازار طی چند روز اخیر ثابت بوده است به عنوان مثال خودرو سمند سورن پلاس از بتدای هفته تاکنون بر روی قیمت ۲۸۰ میلیون تومان ثابت مانده است و یا خودرو های تیبا صندوقدار پلاس، تیبا صندوقدار و تیبا هاچ بک پلاس از ابتدای هفته تاکنون بر روی قیمت های ۱۲۷، ۱۲۰ و ۱۴۰ میلیون تومان ثابت مانده اند.

در بین انواع خودروهای پژو نیز قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ از ابتدای هفته تاکنون بر روی ۱۹۱ میلیون تومان ثابت مانده است و یا در بین انواع خودروهای پراید نیز این ثبات قیمت به جز در خودرو پراید ۱۳۱ دیده می شود و به عنوان مثال پرید ۱۱۱ از ابتدای هفته جاری تاکنون بر روی ۱۲۷ میلیون تومان ثابت مانده است و خودروهای پراید ۱۵۱ و ۱۳۲ نیز از ابتدای هفته تاکنون به ترتیب بر روی قیمت های ۱۱۰ و ۱۰۹ میلیون تومان ثابت مانده اند.

در بین انواع خودروهای مونتاژ نیز خودرو کیا سراتو مونتاژ امروز ۷۶۵ میلیون تومان قیمت خورده است و خودرو سوزوکی گراند ویتارا نیز امروز به قیمت ۹۵۰ میلیون تومان معامله می شود و یا خودرو سیتروئن سی ۳ نیز امروز ۸۴۸ میلیون تومان قیمت خورده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

راههای پیشگیری از کرونا در خارج از منزل

د فوریه 8 , 2021
عده ای به دلیل شغل و حرفه ای که دارند یا ضرورت تامین مایحتاج زندگی مجبور به حضور در اماکن عمومی هستند که این افراد در صورت رعایت نکات بهداشتی از ابتلا به ویروس کرونا مصون می‌مانند. شناسایی مکان‌های تجمع ویروس از جمله دستگیره ها، کلیدها، دکمه ها، کارت‌های اعتباری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000