آغاز نشست گروه‌های فلسطینی در قاهره

سیاسی/ بین الملل 6021196646cb5_6021196646cb8 منابع خبری از آغاز نشست گروه‌های فلسطینی در قاهره برای رایزنی درخصوص انتخابات خبر دادند.

شبکه اسکای نیوز عربی اعلام کرد که نشست گروه‌های فلسطینی در قاهره تحت نظارت مصر امروز (دوشنبه) آغاز شد.

طبق گفته منابع فلسطنی این گفت‌وگو با حضور ۱۴ گروه برای بررسی مقدمات انتخابات، یکپارچه کردن موضعگیری‌ها در این خصوص و ایجاد راه‌حلی برای مشکلاتی که احتمال دارد روند انتخابات با آنها مواجه شود، آغاز شده و تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

هیئت‌های گروه‌های فلسطینی به دعوت مسئولان مصری برای شرکت در گفت‌وگوهای امروز در قاهره، عصر یکشنبه از گذرگاه زمینی رفح نوار غزه را ترک کردند.

طبق بیانیه منتشر شده از سوی محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱، انتخابات شورای قانونگذاری در تاریخ ۲۲ مه ۲۰۲۱ و انتخابات ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین در تاریخ ۳۱ ژوئیه ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

انصراف ۲ بازیگر زن به‌دلیل همبازی شدن با علی انصاریان!/ افشاگری یک کارگردان سینما

د فوریه 8 , 2021
کارگردان «رمانتیسم عماد و طوبی» از انصراف دو بازیگر زن به‌دلیل همبازی شدن با علی انصاریان خبر داد. کاوه صباغ‌زاده در گفت‌وگوی رادیویی درباره حضور علی انصاریان در این فیلم گفت: «با دو بازیگر دیگر در نقش عماد و طوبی قرارداد داشتیم و به محض اینکه با علی انصاریان قرارداد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000