از بورس چه خبر؟

60211beb6d3cf_60211beb6d3d2 شاخص کل بورس امروز در حالی به روند صعودی خود ادامه داد که شاخص کل با معیار هم وزن روندی کاهشی داشت.

شاخص کل بورس با ۲۲ هزار و ۳۰۲ واحد افزایش در رقم یک میلیون و ۱۹۲ هزار واحد ایستاد. این در حالی است که شاخص کل با معیار هم وزن با ۸۵۷ واحد کاهش در رقم ۴۲۰ هزار و ۱۱۲ واحد ایستاد.

معامله گران امروز یک میلیون معامله به ارزش ۱۲۹ هزار و ۲۷۵ میلیارد ریال انجام دادند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، معدنی و صنعتی گل گوهر، سرمایه گذاری تامین اجتماعی و معدنی و صنعتی چادرملو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس هم با ۴۰ واحد افزایش به رقم ۱۷ هزار و ۴۵۳ واحد رسید.

معامله گران این بازار ۵۱۷ هزار معامله انجام دادند که ۲۰۵ هزار و ۳۲۵ میلیارد ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، فولاد هرمزگان جنوب، هلدینگ صنایع معدنی خاور میانه و پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل پتروشیمی مارون و صنعتی مینو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

قیمت اوراق تسهیلات مسکن به دامنه ۶۰ هزار تومانی افزایش یافت

د فوریه 8 , 2021
در حالی که رکود بازار مسکن و افزایش عرضه اوراق تسهیلات مسکن سبب افت قیمت این برگه‌ها به کانال ۴۰ هزار تومانی شده بود، کاهش عرضه سبب شد تا قیمت مجدداً به دامنه ۶۰ هزار تومانی بازگردد. در پی رکود شدید بازار مسکن در ماه‌های آذر و دی که سبب […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000