آخرین محدودیت‌های ترددی کدامند؟

6020fd439d208_2021-02-08_12-28

ستاد ملی مبارزه با کرونا آخرین محدودیت‌های ترددی در تمامی استان‌های کشور را اعلام کرد.

بر اساس اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا، بر اساس آخرین تحلیل ها، ۳۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۷۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۳۴ شهرستان نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

در حال حاضر، ورود خودرو با پلاک غیر بومی به استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، مشهد، اصفهان، شیراز، بندرعباس، بوشهر، جزیره قشم و جزیره کیش ممنوع است.

محدودیت ترددی شبانه پابرجاست

همچنین محدودیت ترددی شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد در شهر‌های نارنجی، زرد و آبی اجرا می‌شود و جریمه ۲۰۰ هزار تومانی در پی خواهد داشت.

کدام شهر‌ها نارنجی هستند؟

شهرستان‌های عجب شیر در آذربایجان شرقی، اردستان در اصفهان، اسفراین در خراسان شمالی، گرمسار در سمنان، بافت در کرمان، پاوه در کرمانشاه، بندرگز و کردکوی در گلستان، آستانه اشرفیه، بندرانزلی، رشت، رودبار، رودسر، صومعه سرا و لاهیجان در گیلان، آمل، بابل، بابلسر، بهشهر، تنکابن، جویبار، رامسر، ساری، سوادکوه، قائمهشر، محمودآباد، نکا، نور و نوشهر در مازندران، بستک، بندرلنگه و قشم در هرمزگان، بهار، تویسرکان و رزن در همدان و ابرکوه در یزد در وضعیت نارنجی قرار دارند.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

شورای وحدت مسیر ائتلاف اصولگرایان را سخت می‌کند؟/ انتقاد چمران از بازتولید پدرخواندگی

د فوریه 8 , 2021
سیاسی/ انتخابات فعال سیاسی اصولگرا درباره هدف تشکیل شورای وحدت اصولگرایان گفت: من قضاوتی درباره هدف آقایان از تشکیل شورای وحدت نمی‌کنم اما هر آن چیزی که ما می‌بینیم ادامه پدرخواندگی گذشته است. شورای عالی وحدت کار انتخاباتی خود را آغاز کرده و به نوعی به موازات شورای ائتلاف نیروهای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000