دلیل مخالفت رهبری با خرید تجهیزات نظامی/ ارتش و سپاه در کنار هم هویت پیدا می‌کنند

سیاسی/ دفاعی 6020f07851038_2021-02-08_11-34 فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: ارتش و سپاه پاسداران به عنوان دو بازوی دفاعی کشور در کنار هم هویت پیدا می‌کنند.

سردار سرتیپ پاسدار امیر علی حاجی زاده در جمع فرماندهان، مسئولان و کارکنان ستاد نیروی زمینی ارتش، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و روز نیروی هوایی، گفت: وحدت، یکپارچگی و تعامل بین ارتش و سپاه ریشه‌ای است و این دو بازوی دفاعی کشور در کنار هم هویت پیدا می‌کنند.

وی افزود: شهید سپهبد صیاد شیرازی و سردار شهید تهرانی مقدم از همان اوایل تشکیل یگان توپخانه سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس، تعامل بسیار خوبی داشتند و اگر همکاری نیروی زمینی ارتش نبود تشکیل یگان توپخانه سپاه به راحتی میسر نمی‌شد.

سردار حاجی زاده با بیان اینکه وحدت، یکپارچگی و هماهنگی بین نیرو‌ها ارزشمند است ادامه داد: یکپارچگی و تعامل بین ارتش و سپاه می‌تواند به عنوان یک الگو و مصداق باشد.

وی به دشمنی استکبار جهانی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم درست به دشمنی استکبار جهانی نسبت به ایران تمرکز کنیم، شاهد هستیم که آمریکا از سال‍های دور برای کشور ایران برنامه داشته است، امروز مسئله ما با آمریکا یک مسئله راهبردی، ریشه‌ای و قابل حل نیست.

سردار سرتیپ پاسدار حاجی زاده تاکید کرد؛ پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آمریکایی‌ها با نا امنی‌های کردستان، تقویت و به وجود آوردن منافقین، کودتا، ترور، جنگ عراق علیه ایران، جنگ رسانه ای، جنگ روانی و مهم‌تر از همه نفوذ و تقویت غرب گرایی در صدد بودند تا بتوانند هم دشمنی را نسبت به ایران ثابت کنند و هم به خواسته‌های خود دست یابند.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران در ادامه تصریح کرد: در جا‌هایی که آمریکا را دشمن دانسته‌ایم و به آن‌ها اعتماد نکرده‌ایم به پیشرفت‌های چشمگیری دست پیدا کردیم، دشمن به هر اقدامی دست زد تا ما رشد و پیشرفت نکنیم.

وی ادامه داد: امروز در همه بخش‌ها و زیر مجموعه‌ها الحمدلله تحت فشار‌های استکبار جهانی، تولید داخلی و بومی را افزایش و به خودکفایی رسیده‌ایم.

سردار حاجی زاده در خصوص مخالفت مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) نسبت به خرید تجهیزات نظامی، خاطرنشان کرد: فرمانده معظم کل قوا بار‌ها تاکید فرمودند تجهیزات نظامی خریداری نشود، چون می‌دانستند اگر به دنبال خرید تجهیزات نظامی برویم از تولید داخلی غافل خواهیم شد، امروز با درایت و هوشیاری معظم له هرچیزی که به ذهن برسد که باید طراحی و تولید شود قابل طراحی و دستیابی است.

وی در ادامه تصریح کرد: باید بپذیریم که آمریکا دشمن ماست و به دنبال آن است که جلوی توانمندی‌ها و پیشرفت‌های ما را از ما بگیرد، ایستا بودن و ثبات سازمانی قطعا مشکل ایجاد خواهد کرد، نیروی زمینی ارتش نیز در این راستا در خصوص تیپ‌های واکنش سریع اقدامات خوبی را انجام داد که قابل تحسین است.

سردار حاجی زاده به موضوع تهاجم دشمن اشاره کرد و گفت: دشمن به دنبال تهاجم است البته نه فقط تهاجم نظامی، اما ما به عنوان نیرو‌های نظامی باید طرح و برنامه داشته باشیم.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

تلاش ملکه الیزابت برای پنهان کردن "شرم‌آور" سرمایه‌های شخصی‌اش

د فوریه 8 , 2021
سیاسی/ بین الملل اسناد دولتی از طبقه‌بندی خارج شده کشف شده در آرشیو ملی بریتانیا افشا می‌کنند که وکیل شخصی ملکه الیزابت دوم سیاستمداران را تحت فشار گذاشت تا قوانین را تغییر دهند تا دارایی‌ها و سرمایه‌گذاری‌های ملکه هرگز فاش نشوند. براساس گزارش روزنامه گاردین، به دنبال مداخله کاخ باکینگهام، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000