درخواست آمریکا برای توقف حملات انصارالله به عربستان

سیاسی/ بین الملل 6020d31984bd2_6020d31984bd5 وزارت خارجه آمریکا در پی توقف حمایت نظامی از ریاض در جنگ علیه یمن، خواستار توقف فوری حملات انصارالله به عربستان شد.

این وزارتخانه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد:"در حالی که جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا برای پایان جنگ در یمن اقداماتی اتخاذ کرده و عربستان از توافق از طریق مذاکره حمایت کرده، ایالات متحده به شدت نگران ادامه حملات "حوثی‌ها" (انصارالله یمن) است."

در این بیانیه آمده است: "از حوثی‌ها می‌خواهیم هرچه سریع‌تر حملات به داخل خاک عربستان و هرگونه حمله جدید در داخل یمن را متوقف کنند؛ چراکه این حملات باعث بیشتر شدن درد و رنج ملت یمن می‌شود."

وزارت خارجه آمریکا در ادامه با چشم پوشی از جنایت‌های ائتلاف متجاوز عربی به سرکردگی عربستان علیه ملت یمن و حملات هوایی آن به مناطق مختلف و غیرنظامی این کشور از انصارالله یمن خواست که از انجام اقداماتی که "ثبات یمن را متزلزل می کند" خودداری کند و به مشارکت در تلاش‌های مارتین گریفیث، فرستاده ویژه سازمان ملل به یمن برای تحقق صلح پایبند باشد.

این وزارتخانه در ادامه تأکید کرد که اکنون زمان ایجاد یک راه حل برای پایان دادن به جنگ یمن فرا رسیده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

به «پژمان» گیر بدهید، به فوتبالش نه!

د فوریه 8 , 2021
کاری به فعالیت‌های سینمایی پژمان جمشیدی نداریم، اگرچه تعریف و تمجید کارشناسان امر در این زمینه از پژمان جمشیدی به‌خوبی گواه همه‌ چیز است ولی دست‌ کم درباره زمان فوتبال پژمان جمشیدی باید با احترام بیشتری صحبت شود. او یک‌شبه به رؤیایش در فوتبال نرسید و برایش عرق ریخت و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000