شانس بزرگ محسن ابراهیم زاده/ او قرار بود در همان ویژه برنامه معروف دربی حضور داشته باشد

6020d4b096cff_6020d4b096d01 محسن ابراهیم زاده یکی از هنرمندانی است که بعد از فوت علی انصاریان و مهرداد میناوند در کنسرت‌هایش یاد این دو را گرامی داشته است.

پس از فوت مهرداد میناوند و علی انصاریان یکی از چهره های هنری که از این اتفاق به شدت ناراحت بود، محسن ابراهیم زاده بود. خواننده مشهور و پرطرفداری که پس از فوت میناوند و همین طور علی انصاریان در کنسرت هایش آهنگ هایی را به این دو عزیز تقدیم کرد و برخی ترانه های زیبایش را برای آن ها خواند.

جالب این که شنیده می شود در همان برنامه پر سر و صدای ویژه دربی که مهرداد میناوند و علی انصاریان حضور داشتند، قرار بود محسن ابراهیم زاده نیز حضور داشته باشد. این خواننده موسیقی پاپ هم به ویژه برنامه دربی دعوت شده بود تا کنار انصاریان و میناوند در استودیو باشد اما مهدی کرد مدیر برنامه های محسن ابراهیم زاده یک روز مانده به دربی، از حضور ابراهیم زاده در این برنامه عذرخواهی و اعلام کرد ابراهیم زاده با توجه به شرایط جامعه و احتمال ابتلا به کرونا، بهتر است در این برنامه حاضر نشود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

سرنوشت خاورمیانه با تیم بایدن چه می‌شود؟

د فوریه 8 , 2021
سیاسی/ بین الملل یک کارشناس مسایل سیاسی نوشت: مدتی است که با تغییر رییس جمهوری آمریکا همگان منتظر تغییر سیاست واشنگتن در خاورمیانه بودند ولی به توجه به عملکرد فعلی تیم بایدن به نظر می رسد باید باز هم منتظر تحولات جدید بود. حسن لاسجردی در یادداشتی نوشت: برای تبیین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000