احتمال تعطیلی برخی اصناف برای کاهش بار ترافیکی آخر سال

601ff58ba2a3b_2021-02-07_17-43

رئیس شورای اسلامی شهر تهران از مطرح کردن موضوع تعطیلی برخی اصناف و گروه های شغلی در روزهای پایانی سال به منظور کاهش بار ترافیکی خبر داد.

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در پایان جلسه علنی امروز شورا در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه کار امروز شورای شهر با برگزاری جلسه هم اندیشی شروع شده است، گفت: موضوع اصلی جلسه هم اندیشی مربوط به تذکرات اعضا بود که اعضا مجموعاً در این دوره ۸۳۳ تذکر به شهرداری و دیگر ارگان‌های کشور داده‌اند که حدود ۷۰۰ مورد آن مربوط به شهرداری تهران بوده است.

وی افزود: مجموعاً اعضا از پاسخگویی شهرداری راضی بودند اما ۵۰ تذکر هنوز پاسخ داده نشده و پیشنهاد شده این تذکرات پیگیری شود و اگر ماهیتاً درست نبوده مساله آن حل شود.

رئیس شورای شهر تاکید کرد: روابط عمومی شورای شهر و شهرداری باید از این پس با حساسیت بیشتری به این موضوع بپردازند اما بحث سوال از شهردار منتفی شد.

هاشمی با بیان اینکه در جلسه امروز صحن یک فوریت طرح پسماند، طرح ساماندهی شرکت‌های دانش بنیان و همچنین لایحه گردشگری طرح تفصیلی مطرح شده و به تصویب رسید. اظهار داشت: مدتی است درباره واگذاری ساختمان‌های بهاران میان شهرداری، بهزیستی و استانداری اختلافاتی پیش آمده است، و بحث این است که وقتی واگذاری اتفاق می‌افتد خوب مدیریت نمی‌شود یا در جهت اهداف دیگری مورد استفاده قرار می‌گیرد که هنوز به نتیجه قطعی نرسیده‌ایم.

رییس شورای شهر با اشاره به شیوع و افزایش سفرهای شهری در روزهای پایانی سال گفت: ستاد کرونای تهران باید به این موضوع حساس شود و با توجه به اینکه با وجود پاندمی نمی‌توان از وسائل حمل و نقل عمومی برای کاهش بار ترافیکی استفاده کرد باید برای حل ترافیک آخر سال فکر شود و در جلسه ستاد کرونای تهران حتماً این موضوع مطرح می‌شود.

وی ابراز داشت: به نظر می‌رسد بعضی از اصناف و اداره‌ها باید در آخر سال تعطیل شوند تا آخر سال شاهد افزایش در سطح شهر و کشور نشوند.

هاشمی درباره عدم همکاری شهرداری در موضوعاتی که موظف به ارائه لوایح بوده است گفت: اخیراً شهرداری با جدیت بیشتری مسائل را دنبال کند، مجموعاً ارتباط شهرداری و شورای در خصوص لوایح خوب است.

وی درباره حضورش در دوره بعدی شورای شهر و کاندیداتوری ریاست جمهوری گفت: هنوز قانع نشدم و امیدوارم قانع نشوم که در انتخابات شورا و ریاست جمهوری شرکت کنم.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

زنگنه: آمریکا برای تحریم ما کم نگذاشت/ قیمت مواد اولیه پتروشیمی دست خداست

ی فوریه 7 , 2021
وزیر نفت اظهار داشت: ما با مجاهدت تحریم را دور زدیم وگرنه آمریکا چیزی برای تحریم ما کم نگذاشت. اگر ما توانستیم تحریم را دور بزنیم نباید بگوییم که این صنعت تحریم‌ناپذیر بوده است. بیژن نامدار زنگنه در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاس با بیان اینکه ما زمینه زیادی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000