تظاهرات هزاران اسرائیلی برای برکناری نتانیاهو

سیاسی/ بین الملل 601f96b838c1c_601f96b838c1f هزاران تن از شهروندان اسرائیلی شنبه شب تظاهراتی را علیه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی برگزار کردند و خواستار برکناری و تسریع محاکمه وی شدند.

حدود دو هزار تن برای سی و سومین هفته پیاپی در نزدیکی مقر اقامت بنیامین نتانیاهو در خیابان بالفور واقع در شهر قدس اشغالی، صدها تن نیز در تقاطع‌ها، پل‌ها و برخی از میادین شهرهای مختلف از جمله تل‌آویو و قیساریه در مقابل منزل شخصی نتانیاهو تجمع کردند.

معترضان با سردادن شعارهایی سیاست‌های نتانیاهو و دولت وی و همچنین اقدامات خشونت‌آمیز پلیس رژیم صهیونیستی علیه عرب‌ها را محکوم کردند.

جنبش «پرچم‌های سیاه» که مسئول برگزاری این تجمع‌های اعتراضی است، نتانیاهو را متهم به تصمیم گیری در مورد کرونا و تعطیلی بر اساس ملاحظات سیاسی غیرمرتبط کرده است.

پیشتر دادگاه رژیم صهیونیستی محاکمه نتانیاهو را به دلیل محدودیت‌های إعمال شده ناشی از کرونا، به هشتم فوریه جاری موکول کرد.

نتانیاهو با اتهام‌های مربوط به پرونده معروف به ۴۰۰۰ مواجه است که شامل اتهام‌های رشوه و کلاه برداری می‌شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

فیبروز ریه از علایم تا پیشگیری

ی فوریه 7 , 2021
زخم فیبروز ریوی می تواند به علت های مختلفی ایجاد شود و در اغلب موارد، پزشکان نمی‌دانند چه مشکلاتی باعث بروز آن شده است. آسیب ریوی ناشی از فیبروز ریوی نمی تواند برطرف و درمان شود، التیام التهاب باعث نسج جوشگاهی می شود که عملکرد ریه را تحت تاثیر قرار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000