فعلا انتقال سهام عدالت فوت شدگان امکان پذیر نیست

601f50938cc1e_601f50938cc20 مشاور اجرایی سهام عدالت با بیان اینکه در حال حاضر هیچ راهی برای انتقال سهام عدالت متوفیان فعال نیست، گفت: به زودی سامانه‌ای تمام الکترونیک برای انتقال سهام عدالت متوفیان فراهم می‌شود.

محمدرضا پوررضایی گفت: در شرایط عادی اگر کسی از دنیا برود، وراث پس از گذراندن مراحل انحصار وراثت می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت، سهام متوفی را به ارث ببرند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ روشی برای انتقال سهام عدالت متوفیان وجود ندارد، ادامه داد: اما برای سهام عدالت به دلیل شیوع، انتقال سهام عدالت به وراث در دفاتر پیشخوان متوقف شده و قرار است سامانه‌ای ایجاد شود تا پس از آنکه کارهای انحصار وراثت انجام شد، مدارک در آن سامانه بارگذاری شود سپس تمام مدارک به قوه قضائیه ارسال می‌شود و وضعیت وراث مشخص می‌شود و ما نهایتاً کار تقسیم سهام را انجام می‌دهیم؛ این یک فرایند الکترونیکی کامل است.

مشاور اجرایی سهام عدالت با اشاره به دلیل راه نیفتادن این سامانه، گفت: کارهایی را که ما باید انجام دهیم کامل است اما کارهایی که سایر ارگان‌ها باید انجام دهند هنوز به اجرا نرسیده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

فیلم سینمایی «خورشید» مجید مجیدی قاچاق شد

ی فوریه 7 , 2021
نسخه غیرقانونی فیلم سینمایی «خورشید» به کارگردانی مجید مجیدی در فضای مجازی منتشر شده و در حال دست‌به‌دست شدن است. فیلم «خورشید» ساخته مجید مجیدی چندی پیش در بخش مسابقه جشنواره فیلم ونیز به نمایش درآمد و توانست جایزه استعداد نوظهور برای بازیگر نوجوانش (روح‌الله زمانی) را بگیرد.همچنین این فیلم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000