جهان غرب هیچ تدبیری برای مقابله با اسلام ‌هراسی اتخاذ نمی‌کند

سیاسی/ بین الملل 601edfe4a2721_601edfe4a2723 رئیس جمهور ترکیه شامگاه شنبه با انتقاد از رویکرد اسلام هراسانه در کشورهای غربی گفت که جهان غرب همچنان به عدم اتخاذ تدابیری برای مقابله با این تهدید فزاینده ادامه می‌دهد.

«رجب طیب اردوغان» که در نشستی در استانبول صحبت می‌کرد، به شیوع ویروس کرونا در این کشور اشاره کرد و گفت که ترکیه روند شیوع این ویروس را که بسیاری از کشورهای پیشرفته جهان را نیز تحت تاثیر قرار داده با موفقیت مدیریت کرد.

اردوغان اضافه کرد که در دوران شیوع ویروس کرونا بزرگترین عملیات انتقال شهروندان در تاریخ ترکیه انجام شده و بیش از 100 هزار شهروند ترکیه‌ای از 141 کشور جهان به این کشور انتقال یافته‌اند.

رئیس جمهور ترکیه در ادامه سخنانش با انتقاد از رویکرد اسلام هراسانه در کشورهای غربی گفت که جهان غرب همچنان به عدم اتخاذ تدابیری برای مقابله با این تهدید فزاینده ادامه می‌دهد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

جمشید هاشم‌پور غایب بود؛ نگار جواهریان جایش را به باران کوثری داد

ش فوریه 6 , 2021
باران کوثری و بهرنگ علوی در هفتمین روز از سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر، از علی انصاریان یاد کردند که چندی پیش بر اثر کرونا درگذشت. «گیج‌گاه» به کارگردانی عادل تبریزی امروز در جشنواره فیلم فجر روی پرده رفت. این فیلم که روایت آن در دهه هفتاد می‌گذرد، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000