“فلج” آماده نمایش شد

601ee5d295c27_601ee5d295c2a فیلم کوتاه "فلج" به تهیه کنندگی و کارگردانی مهدی محبعلی آماده نمایش شد.

این فیلم نخستین تجربه مهدی محبعلی در عرصه سینماست که پیش از این تجربه کارگردانی بیش از ۱۰ نمایش را در صحنه تئاتر داشته است.

این فیلم با نگاهی به رمان «آئورا» نوشته «کارلوس فوئنتس» ساخته شده و فیلمنامه آن را «حمید باباوند» به رشته تحریر درآورده است.
در خلاصه داستان این فیلم آماده است: مهران با گذشته ای غبار گرفته به خانه قدیمی پدری باز می گردد و فریبا که سال هاست در خانه کار می کند، میزبان توهم و رویای مهران می شود.
این فیلم با طی مراحل دریافت مجوز برای نمایش در سال ۱۴۰۰ آماده خواهد بود.

آز آثار قبلی کارگردان این نمایش می‌توان به ساخت مستند " گزارش ۴۰ سال موسیقی پاپ ایرانی(آماده نمایش) و مجموعه"افسانه های ایرانی" و کارگردانی نمایش‌های "غارنشینان"، "بی دیواری"، "همین هکه هست" ، "از دل گندمزاران" و "مرگ بازی" اشاره کرد.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از بازیگران : نسا یوسفی، محمدرضا حسن زاده، شقایق فتحی، سوگند دیانی، پویا اسکندری، محمدسام معصومی مدیر فیلمبرداری: رضا فرساد، دستیار کارگردان و برنامه ریز: کیوان کاوند، منشی صحنه: مینا رسولی، طراح صحنه: ندا تمیمی مدیر صحنه: علیرضا عبدالله زاده، مدیر چهره‌پردازی: ماجد حیدری، مشاوره لباس: چیا جبری، عکاس: فائزه ثنایی.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

پراید 111 گران شد

ش فوریه 6 , 2021
ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که پراید 111 پس از دو هفته ثبات قیمت در بازار امروز با افزایش یک میلیون تومانی در بازار قیمت خورد. رصد محصولات پرطرفدار بازار خودرو نشان دهنده آن است که قیمت برای 111 در بازار به 126 میلیون تومان رسید؛ پراید 111 […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000