اخطار به “ماهان” درخصوص تخلف پرواز کرمان-تهران

601ea2e857328_601ea2e85732a شب گذشته مسافران پرواز کرمان-تهران هواپیمایی ماهان نسبت به رعایت نشدن فاصله‌گذاری اجتماعی و پر شدن ۱۰۰ درصد ظرفیت هواپیما، اعتراض کردند و رییس سازمان هواپیمایی کشوری از اخطار به این شرکت هواپیمایی خبر داد.

از ابتدای آبان ماه مقرر شد تا در پروازهای داخلی محدودیت ظرفیت ۶۰ درصد رعایت شود تا از شیوع هر چه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی جلوگیری شود اما در این ایام برخی از شرکت‌های هواپیمایی در رعایت کردن این پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا بی توجهی و تخلف کردند که البته در بازه های زمانی مختلف با آن‌ها برخورد لازم صورت گرفت.

اما شب گذشته شرکت هواپیمایی ماهان بدون در نظر گرفتن پروتکل های بهداشتی مقابله با شیوع ویروس کرونا و بدون اطلاع رسانی به مسافران اقدام به پر کردن ۱۰۰ درصدی پرواز کرمان-تهران خود کرد که نهایتا حواشی بسیاری برایش داشت و مسافران این پرواز به شدت نسبت به بروز این تخلف اعتراض کردند و خواستار پیاده شدن از هواپیما شدند.

تورج دهقانی زنگنه –رییس سازمان هواپیمایی کشوری –در این باره به ایسنا گفت: مسلما رعایت نشدن این پروتکل‌ها تخلف آشکاری است که با آن برخورد خواهد شد و در این رابطه اخطار لازم به ماهان داده شده است.

وی با بیان اینکه این اتفاق به دلیل مشکل پیدا کردن یکی دیگر از هواپیماهای مسافری ماهان رخ داده است، افزود: شرکت هواپیمایی ماهان نیز مسئولان استان کرمان خود را احضار کرده‌اند تا توضیحات لازم را در این راتباط ارائه بدهند و این ایرلاین باید پاسخگو این وضعیت باشد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

سحر دولتشاهی با ماسک در جشنواره فیلم فجر/ عکس

ش فوریه 6 , 2021
سحر دولتشاهی که در فیلم «خط فرضی» بازی کرده است، در نشست خبری فیلم حاضر شد و مقابل خبرنگاران نشست. سحر دولتشاهی در فیلم «خط فرضی» کنار پژمان جمشیدی و آزیتا حاجیان نقش آفرینی کرده است. او در نشست خبری فیلم در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر حاضر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000