اظهارات پسر بهاءالدین خرمشاهی درباره وضع سلامتی پدرش پس از ابتلا به کرونا

601ec0bfcb706_601ec0bfcb708 فرزند بهاء‌الدین خرمشاهی اعلام کرد: متاسفانه به علت سطح کثیر درگیری ریه ایشان در روزهای ابتدایی،‌ نگرانی فوق العاده‌ای نسبت به سلامتی ایشان وجود داشت که به فضل خدا و با گذر زمان از نگرانی‌ها کاسته می‌شود.

هفته گذشته بود که بهاء‌الدین خرمشاهی به علائمی از بیماری راهی بیمارستان شد و فرزند این شاعر اعلام کرد: درمان در حال انجام است.

حافظ خرمشاهی فرزند این حافظ پژوه در تازه‌ترین خبر پیرامون بهبود پدر اعلام کرد: استاد در مورخ ۱۲ بهمن ماه در ساعات پایانی شب و بدون علائم ظاهری حاد و پیرو سنجش اکسیژن خون که به میزان ۵۰ درصد کاهش یافته بود به بیمارستان منتقل شد.

در بدو ورود به بیمارستان میزان اکسیژن خون ایشان به ۷۴ درصد افزایش یافت. با توجه به پایین بودن سطح اکسیژن و آزمایشات تکمیلی ابتلا ایشان به کرونا تائید شد و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند.

متاسفانه به علت سطح کثیر درگیری ریه ایشان در روزهای ابتدایی،‌ نگرانی فوق‌العاده‌ای نسبت به سلامتی ایشان وجود داشت که به فضل خدا و با گذر زمان از نگرانی‌ها کاسته می‌شود. در روزهای اخیر با مجاهدت کادر درمان بیمارستان آتیه از ضایعات مذکور کاسته شده و ان‌شالله طی هفته آینده امید به بهبود نسبی ایشان را از خداوند آرزومندیم.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

٢۵درصد تست مسافرین خارجی که به ایران می‌آیند مثبت است

ش فوریه 6 , 2021
نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: ٢۵درصد تست مسافرین خارجی که به ایران می‌آیند مثبت است یعنی با خودشان ویروس می‌آورند و بعد هم متأسفانه قرنطینه را رعایت نمی‌کنند. سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به گزارش‌های ارائه شده در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که صبح امروز […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000