ابتلای فیلمبردار برنامه انصاریان – میناوند به کرونا تکذیب شد

601e835782e26_601e835782e28 تهیه کننده ویژه برنامه دربی باشگاه پرسپولیس ابتلای تصویربردار این برنامه به کرونا را تکذیب کرد.

رضا خدادادی درباره حواشی اخیر تصویربردار ویژه برنامه «دربی باشگاه پرسپولیس – استقلال» گفت: صحبت‌هایی مطرح شده است که تصویربردار این برنامه به کما رفته است که این موضوع را تکذیب می‌کنم و اصلاً چنین چیزی صحت ندارد. هیچکدام از عوامل این برنامه درگیر بیماری کرونا نشده اند که اگر غیر از این بود خودمن هم درحال حاضر با شما صحبت نمی‌کردم.

کما رفتن تصویربردار برنامه اینترنتی تکذیب شد

وی ادامه داد: من به همراه دوستان در پشت صحنه لحظه‌ای بدون ماسک عکس گرفتیم و بعد از این مدت برای من اتفاقی رخ نداده است و نمی‌توان به طور دقیق اعلام کنیم که در این برنامه به کرونا مبتلا شده اند.

کما رفتن تصویربردار برنامه اینترنتی تکذیب شد

گفتنی است مرحوم علی انصاریان به اتفاق مرحوم مهرداد میناوند در جریان بازی پرسپولیس و استقلال، در ویژه برنامه «دربی استقلال- پرسپولیس» حضور داشتند .

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

سریال «با خانمان» امشب به پایان می‌رسد

ش فوریه 6 , 2021
آخرین قسمت سریال «باخانمان»، امشب روی آنتن شبکه سه می‌رود و سریال «دادستان» جای آن را خواهد گرفت. آخرین ‌قسمت سریال «باخانمان» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد، نویسندگی امیر برادران و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی، امشب (شنبه ۱۸بهمن) از شبکه سه پخش خواهد شد. حسن پورشیرازی، شهره لرستانی، حسام محمودی، الهام اخوان، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000