۴۵ عضو طالبان در 4 استان افغانستان در یک روز کشته شدند

سیاسی/ بین الملل 601e67264d2ad_601e67264d2b0 وزارت دفاع افغانستان اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته، ۴۵ تن از اعضای گروه طالبان در استان‌های قندهار، بدخشان، فاریاب و اورزگان کشته و شماری دیگر هم زخمی شدند.

وزارت دفاع افغانستان امروز شنبه در اطلاعیه‌ای نوشت: ۱۰ تن از اعضای گروه طالبان در حمله نیروهای ارتش در شهرستان ارغنداب و پنجوایی استان قندهار کشته و ۹ تن دیگر زخمی شدند.

این وزارت همچنین افزود: پنج تن از اعضای گروه طالبان هم در شهرستان «بهارک» استان بدخشان طی درگیری با نیروهای دولتی کشته و ۸ تن از آنها مجروح شدند.

وزارت دفاع افغانستان همچنین از کشته شدن ۹ تن از اعضای گروه طالبان در شهرستان «گیزاب» استان اورزگان خبر داده و افزوده است که طی این درگیری چهارتن دیگر از آنها زخمی شدند.

دفتر مطبوعاتی لشگر ۲۰۹ شاهین نیز امروز شنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که ۱۰ تن از افراد گروه طالبان طی حمله هوایی جنگنده های ارتش در شهرستان «خواجه سبزپوش» استان فاریاب کشته و هفت تن دیگر آنها هم زخمی شدند.

در اطلاعیه آمده است: همچنین در حمله هوایی دیگر در شهرستان چمتال استان بلخ، ۱۱ تن کشته و هشت نفر هم زخمی شدند.

این در حالی است که برخی منابع خبری افغانستان به نقل از گروه طالبان نوشته اند که رهبری این گروه فرماندهان جنگی خود را به میدان نبرد فراخوانده و از آنها خواسته است که از تعطیلات زمستانی برگردند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

وزیر صمت: نیمی از خودروهای فروخته شده به امید افزایش قیمت احتکار شدند

ش فوریه 6 , 2021
وزیر صمت گفت: در حال تدوین و تهیه بسته حمایتی ویژه صنعت خودرو با محوریت شکست انحصار در این حوزه هستیم. علیرضا رزم حسینی در نشست مشترک با قطعه سازان خودرو در خراسان رضوی اظهار کرد: علیرغم اجرای طرح‌های مختلف همچون قرعه کشی برای عرضه خودرو، باز در همین شرایط […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000