قدیمی‌ترین حزب ایران چگونه وارد انتخابات ۱۴۰۰ می‌شود؟

سیاسی/ انتخابات 601e510f8440f_2021-02-06_11-49 دبیرکل حزب موتلفه از همکاری حزب متبوع خود با شورای وحدت در انتخابات شوراهای شهر خبر داد و گفت: برای احراز صلاحیت کاندیدا، ۱۱ تخصصی که بطور کلی برای شورای شهر لازم است را بررسی می کنیم.

اسدالله بادامچیان با تشریح سیاست‌های حزب موتلفه و شورای وحدت برای انتخابات شورای شهر و روستا گفت: در حزب موتلفه تصمیم گرفتیم هر استانی به صورت مستقل در مسائل انتخابات شورای شهر، روستا و عشایر اقدام کند، چون معتقد به تصمیم‌گیری در تهران برای مسئولین استان‌های دیگر نیستیم.

وی افزود: هر کدام از اعضا باید در کنار هم در استان‌ها جمع شوند، افراد مطلوب خود را بررسی کرده و بهترین را انتخاب کنند؛ در نهایت نیز به مرکز اطلاع دهند، این سیاست حزب موتلفه است.

بادامچیان ضمن تاکید بر اینکه حزب موتلفه اسلامی و شورای وحدت در مسئله انتخابات شوراهای شهری و روستایی مشغول به کار هستند، اظهار کرد: در این زمینه، به کمک جامعه روحانیت مبارز، تشکل‌های ارزشگرای انقلاب اسلامی و با همه اقشار و گروه‌ها برای استان‌ها و نیز برای تهران در حال فعالیت هستیم.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی همچنین ادامه داد: شناسایی افراد مناسب از طریق تشکیلات، حوزه‌ها و اعضای حزب موتلفه اسلامی که در محله‌های مختلف تهران هستند، صورت می‌گیرد تا بررسی شود که در ۱۱ تخصصی که بطور کلی برای شورای شهر لازم است، چه اطلاعات و ظرفیت‌هایی وجود دارد.

وی با بیان اینکه در خصوص انتخابات ریاست جمهوری، شورای وحدت ممانعتی با ورود کسانی که خود را مطرح و معرفی می‌کنند، ندارد گفت: تصمیم بر این است که از بین کاندیداهایی که توسط شورای نگهبان تأیید صلاحیت شده‌اند، به کمک جمعی از روحانیون، احزاب ارزشگرا، شخصیت‌ها و قشرهای مختلف، فردی افضل را انتخاب و برای رأی دادن او را معرفی کنیم.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

بازگشت طرح شفافیت به صحن علنی/ شفافیت باید از خود مجلس شروع شود

ش فوریه 6 , 2021
سیاسی/ مجلس نماینده قم گفت: مجلس از عدم تصویب طرح شفافیت ضرر کرد و باید جبران کند. اگر مجلس می‌خواهد کشور را اصلاح کند باید ابتدا خودش را اصلاح کند لذا این طرح را با ۶۰ امضا به دستور بازمی گردانیم. علیرضا زاکانی جمعه شب در ششمین شب از جشن‌های […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000