بغض سنگین بهنوش بختیاری: در فکر مهاجرت از ایران هستم!/ ویدئو

601cf07610731_601cf07610733 بهنوش بختیاری، بازیگر سینما گفت: جشنواره فجر کاملاً سلیقه‌ای و سیاسی است و من از همین الان راحت می‌توانم بگویم چه کسانی سیمرغ می‌گیرند!

بهنوش بختیاری در گفتگو با خبر فوری گفت: جشنواره فجر کاملاً سلیقه‌ای و سیاسی است و من از همین الان راحت می‌توانم بگویم چه کسانی سیمرغ می‌گیرند‌.

بختیاری در ادامه گفت: من انتخاب هیچ کارگردانی نیستم؛ به چه جرمی نباید از بین ۶۰ فیلم در یکی از آن‌ها بازی کنم؟

او افزود: آدم‌هایی مثل من که ۲۵ سال جوانی مان را برای سینما گذاشتیم، باید آنقدر از سینما سرخورده باشیم که به فکر این بیفتیم که از ایران برویم.

بهنوش بختیاری ادامه داد: به آدم نقش نمی‌دهند بعد که می‌روی تبلیغات می‌کنی می‌گویند مدام در حال تبلیغات است، نمی‌گویند گیر مالی دارد!

وی افزود: یک عده روشنفکر در سینمای ایران هستند که اسم بهنوش بختیاری برایشان فحش است. فیلم برای مرجان که کارگردانش اقای زرگر نژاد است چرا در لیست سودای سیمرغ نیست؟

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

اولین فرمانده زن سپاه پاسداران چه کسی بود؟

ج فوریه 5 , 2021
سیاسی/ دفاعی آیت الله مدنی به این نتیجه رسید که فرماندهی سپاه همدان را یک زن برعهده بگیرد. همیشه هم حقیقت آن‌گونه نیست که می‌گویند؛ مثلا می گویند زنان پیش از انقلاب تاثیری در فرآیندهای سیاسی کشور نداشتند، چه بسا زنانی که بسیار موثرتر و قوی تر از این روزگار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000