جدیدترین قیمت پراید در بازار/ ۱۱۱ به ۱۲۷ میلیون تومان رسید

601cc9a99dc36_601cc9a99dc39 خودروی پراید همچنان در برابر ریزش قیمت مقاومت می‌کند.

در حالی که قیمت بسیاری از خودروها در بازار ایران طی ماه بهمن با کاهش مواجه شده است اما پراید، ارزان‌ترین خودروی بازار ایران مقاومتی جدی در برابر کاهش قیمت از خود نشان می‌دهد.

جدیدترین گزارشها نشان می دهد پراید ۱۱۱ به قیمت ۱۲۷ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد. همچنین قیمت پراید ۱۳۱ برابر با ۱۰۸ میلیون تومان گزارش شده است.

پراید

پراید ۱۳۲ که پیش از این حتی به محدوده ۱۰۰ میلیون تومان رسیده بود، امروز به قیمت ۱۰۹ میلیون تومان در بازار فایل شده است. قیمت پراید ۱۵۱ یا وانت پراید اما ۱۱۰ میلیون تومان گزارش شده است و مدل ۱۵۱ پلاس این خودرو ۱۲۱ میلیون تومان در بازار قیمت خورده است.

بسیاری از فعالان بازار معتقدند مقاومت پراید در برابر کاهش قیمت به توقف خط تولید این خودرو در شرکت خودروسازی سایپا بازمی‌گردد. معامله‌گران معتقدند هرچند قیمت خودرو هر روز در فضای مجازی و بازار اعلام می‌شود اما مشتری چندانی در بازار یافت نمی‌شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

یک روایت جادویی درباره خنده‌های علی انصاریان با صدای عادل فردوسی‌پور/ ویدئو

ج فوریه 5 , 2021
متنی خواندنی از نستوه بزرگی و صدای خاطره انگیز عادل بر تصاویر ماندگار علی انصاریان، یک روایت دیدنی را ساخته است.badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000