امام(ره) به جوانان 18 تا 25 سال اعتماد داشتند / اگر می‌خواهیم از گردنه‌های سخت امروز عبور کنیم، نیاز به جوانان داریم / تبعیض، به اعتماد مردم ضربه می‌زند

سیاسی/ سیاست داخلی 601aec0cb0c4c_2021-02-03_22-01 نماینده مجلس گفت: امام(ره) انقلاب را با حضور فعال جوانان رقم زد، برای عبور از گردنه های سخت امروز نیز باید اعتماد به مردم را سرلوحه کار قرار دهیم.

ولی اسماعیلی در گفتگو با خبر فوری با بیان اینکه مهمترین درسی که می توان از انقلاب و دهه فجر گرفت، اعتماد به مردم است، اظهار داشت: امام راحل در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی به مردم و جوانان اعتماد داشتند.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رده سنی کسانی که انقلاب را رقم زدند و در جنگ تحمیلی شرکت کردند را مشاهده کنیم، مشخص می کند که امام به جوانان ۱۸ الی۲۵ ساله اعتماد کردند.

وی تاکید کرد: ایشان معنویاتی که خودشان عمل می کردند از این رو در دل مردم جا گرفتند و نهایتا مردم هم بزرگترین انقلاب قرن را به پدید آوردند.

اسماعیلی گفت: اکنون هم برای توسعه کشور چه در بخش عمران چه در سایر حوزه های اقتصادی باید نگاهمان به درون باشد و به نیروهای خودی اطمینان کرد. ابزار های لازم را در اختیار جوانان قرار دهیم، صادقانه برخورد کنیم، کمبود ها را بگوییم، جلوی تبعیض ها را بگیریم.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: اگر مردم ببینند که تبعیض و اشرافیگری نیست. قطعا می‌توانیم از شرایط سخت و خطرناک عبور کنیم اما اگر تبعیض بیشتر شود، به اعتماد مردم خدشه وارد می شود و برای حل مشکلات با سختی روبه رو می شویم.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

کدام بازیگر جوان امشب مهمان «دورهمی» است؟

پ فوریه 4 , 2021
امیررضا دلاوری امشب ساعت ۲۳ مهمان مهران مدیری در برنامه دورهمی است. امیر رضا دلاوری بازیگر سریال تلویزیونی «وارش» در برنامه «دورهمی» به پرسش‌های مهران مدیری پاسخ خواهد داد. او امشب ساعت ۲۳ مهمان مهران مدیری در برنامه دورهمی است. گفتنی است بازپخش برنامه «دورهمی» ساعت ساعت ٦، ١١ صبح […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000