تسلیت سید محمد خاتمی در پی درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان

سیاسی/ سیاست داخلی 601b8fdc9f097_2021-02-04_09-40 سید محمد خاتمی، رئیس جمهور اسبق کشورمان در پی درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان پیامی تسلیتی منتشر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

طوفان مرگبار کرونا انسان رنجدیده و نگران روزگار ما در شرق و غرب و شمال و جنوب عالم را با مشکل و مصیبت های بزرگی دربر گرفته است که از جمله، جان باختن مظلومانه انبوهی از زنان و مردان و جوانان و سالخوردگان است.

در کشور عزیز خودمان نیز همه روزه شاهد درگیر نفرات فراوانی از زنان و مردان از قشرهای مختلف و جان باختن تعداد زیادی از همه طبقات هستیم که در میان آنها چهره های درخشان عرصه های مختلف اندیشه و عمل و خدمت هم کم نیستند و پیشتاز این قافله صدها تن از کادرهای فداکار عرصه بهداشت و درمان از پزشکان و پرستاران و دیگر خدمتگزاران این بخش اند.

ولی این روزها با درگذشت خسارت بار و دردآفرین دو تن از چهره های درخشان و قهرمانان نام آشنای ورزش کشور مهرداد میناوند بزرگوار و علی انصاریان گرانقدر داغ دل جامعه و ملت به خصوص اصحاب ورزش و ورزش دوستان سوزان تر شد.

من مصیبت تاب سوز این دو عزیز را به ملت شریف و اهالی ورزش و انبوه ورزش دوستان و خانواده های محترم میناوند و انصاریان و به خصوص به مادر مومن و مهربان علی انصاریان تسلیت می گویم. و برای آنان صبر و اجر و سلامتی و برای درگذشتگان عزیز آمرزش و رحمت الهی از پیشگاه حضرت پروردگار مسالت می کنم.

سید محمد خاتمی، ۱۳۹۹/۱۱/۱۵

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

چقدر اسکناس و مسکوک منتشر شد؟ 

پ فوریه 4 , 2021
میزان اسکناس و مسکوک تا پایان آذر امسال معادل ۷۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان بوده که در مقایسه با سال قبل معادل ۱۱.۳ درصد افزایش یافته است. در پایان آذر امسال معادل ۷۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اسکناس و مسکوک منتشر شده که نسبت به مدت زمان مشابه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000