تکذیب موافقت وزارت بهداشت با اعزام زائران به عتبات عالیات

تکذیب موافقت وزارت بهداشت با اعزام زائران به عتبات عالیات

معاون وزیر بهداشت خبر موافقت این وزارتخانه با اعزام محدود زائران به عتبات عالیات را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صداوسیما، علیرضا رئیسی گفت: این موضوع صحت ندارد و چنین مجوزی در شرایط حاضر و تا اطلاع ثانوی نه از سوی وزیر بهداشت و نه وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا صادر نشده و نمی‌شود و خبر منتشر شده درست نیست.

وی افزود: این موضوع در کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد کرونا نیز بررسی شد و همچنان اعزام زائران به عتبات عالیات منتفی است.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در ادامه عنوان کرد: پوشیده نیست که بسیاری از هموطنان عزیز و عاشقان اهل بیت (ع) برای زیارت عتبات عالیات لحظه شماری می‌کنند، ولی در شرایط فعلی تا اطلاع ثانوی از سرگیری اعزام زوار به عتبات میسر نیست و قدر مسلم هر زمان شرایط ایجاب کند، وزیر بهداشت و وزارت بهداشت و ستاد کرونا، برای اعلام موافقت، درنگ نخواهند کرد.

دکتر رئیسی همچنین خاطر نشان کرد: موضوع حج تمتع سال آتی شمسی نیز همانگونه که وزیر بهداشت قبلاً تاکید داشت، منوط به آمادگی میزبان و ارزیابی ریسک در زمانهای نزدیک به حج و البته واکسیناسیون افراد قبل از اعزام و طبق پروتکل‌های اعلامی در آن زمان خواهد بود و در حال حاضر در این مورد نیز نمی‌توان نظر قطعی اعلام کرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : مهر

پست بعدی

قسمتی از حضور بیادماندنی علی انصاریان در سریال زیرآسمان شهر/ ویدئو

چ فوریه 3 , 2021
علی انصاریان در زمانی که بازیکن فوتبال بود، در نقش خواهرزاده خانم فرامزی در سریال زیر آسمان شهر بازی کرد.badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000