پایداری ۶ ماهه آنتی بادی های کرونا در بدن

601a598706816_601a598706818

نتایج یک مطالعه نشان می دهد آنتی بادی های کروناویروس دستکم شش ماه پس از آلوده شدن به این ویروس در بدن باقی می ماند.

در این بررسی مشخص شد آنتی بادی های کروناویروس در بدن اکثر افرادی که به ویروس آلوده شده اند حداقل برای مدت شش ماه باقی می ماند.

محققان در این بررسی مشاهده کردند در ۹۹ درصد شرکت کنندگان که تست کروناویروس آنان مثبت بوده، آنتی بادی ویروس برای مدت سه ماه پس از آلوده شدن در بدن باقی مانده درحالیکه در ۸۸ درصد آنتی بادی برای شش ماه کامل وجود داشته است.

محققان انگلیسی اظهار داشتند: اگرچه نمیتوانیم در مورد چگونگی ارتباط آن با مصونیت مطمئن باشیم اما یافته های بدست آمده نشان می دهد افراد ممکن است حداقل شش ماه پس از آلوده شدن به کروناویروس در برابر آن مصون بمانند. همچنین با بررسی های بیشتر می توان تعیین کرد که این مصونیت تا چه مدت زمان ادامه پیدا خواهد کرد.

محققان انگلیسی در یک بازه زمانی شش ماهه به جمع آوری نمونه خون و اطلاعات مربوط به علائم احتمالی در ۲۰ هزار و ۲۰۰ نفر و فرزندان آنان پرداختند. آنان دریافتند نسبت افرادی که در بدن آنان آنتی بادی کروناویروس مشاهده شده از ۶.۶ درصد در شروع مطالعه به ۸.۸ درصد در پایان بررسی ها رسیده است.

همچنین محققان در بررسی های خود مشاهده کردند بالاترین میزان آنتی بادی تشخیصی در افراد جوان (۱۳.۵ درصد در میان افراد زیر ۳۰ سال) و کمترین رقم در افراد مسن (۶.۷ درصد در میان افراد بالای ۷۰ سال) بوده است.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

علت تلف شدن پرندگان میانکاله هنوز نامشخص است/ تلفات ناشی از آنفلوآنزا نیست

چ فوریه 3 , 2021
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران در مورد علت تلف شدن پرندگان میانکاله گفت: علاوه بر لاشه‌ی پرنده، از رسوبات، آب و جاهای دیگر هم نمونه‌برداری می‌شود، چون بخشی از این اتفاق به دلیل تغییرات اقلیمی به وجود می‌آید. حسینعلی ابراهیمی کارنامی با اشاره به تلف شدن ۱۱۷ پرنده‌ی مهاجر در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000