یک پیروزی حقوقی دیگر برای ایران؛ وقت آن رسیده واشنگتن به تعهدات بین‌المللی خود پایبند شود

سیاسی/ سیاست خارجی 601ac5d3931e3_601ac5d3931e8 دقایقی پس از رد شدن اعتراضات آمریکا توسط دیوان لاهه در پرونده شکایت ایران از این کشور، وزیر امور خارجه کشورمان این اتفاق را یک پیروزی حقوقی بزرگ برای ایران خواند.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه در پیامی توئیتری به رد شدن قاطعانه اعتراضات آمریکا توسط دیوان لاهه در پرونده شکایت ایران از این کشور، واکنش نشان داد.

ظریف در توئیتر نوشت: «دادگاه بین‌المللی کیفری [دیوان لاهه] هم‌اکنون همه اعتراضات مقدماتی ایالات متحده در پرونده شکایتی که ایران بابت تحریم‌های غیرقانونی ایالات متحده مطرح کرده است را رد کرد. یک پیروزی حقوقی دیگر برای ایران پس از حکم سوم اکتبر 2018.»

وی افزود: «ایران همیشه به طور کامل به قوانین بین‌المللی احترام گذاشته است. اکنون وقت آن رسیده است که ایالات متحده نیز به تعهدات بین‌المللی خود احترام بگذارد.»

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

تکذیب موافقت وزارت بهداشت با اعزام زائران به عتبات عالیات

چ فوریه 3 , 2021
معاون وزیر بهداشت خبر موافقت این وزارتخانه با اعزام محدود زائران به عتبات عالیات را تکذیب کرد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صداوسیما، علیرضا رئیسی گفت: این موضوع صحت ندارد و چنین مجوزی در شرایط حاضر و تا اطلاع ثانوی نه از سوی وزیر بهداشت و نه وزارت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000