فوری/ صدای مهیب انفجار در آسمان لبنان

سیاسی/ بین الملل 601ac1ef85510_601ac1ef85512 منابع رسانه‌ای از شنیده شدن صدای انفجار در آسمان جنوب لبنان خبر دادند و گفتند احتمالا یک پهپاد اسرائیلی هدف گرفته شده باشد.

شبکه خبری «روسیا الیوم» امروز چهارشنبه از هدف قرار گرفتن یک پهپاد دیگر رژیم صهیونیستی خبر داد و گفت، صدای انفجار در جنوب لبنان احتمالا متعلق به این امر است.

خبرنگار این شبکه خبری گزارش کرد، در آسمان منطقه الزهرانی در جنوب لبنان صدای انفجار بزرگی شنیده شد. احتمالا این صدا متعلق به انفجار یک پهپاد شناسایی [جاسوسی] اسرائیل در حریم هوایی جنوب لبنان است.

در عین حال سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به نقض حریم هوایی لبنان اعتراف اما ادعا کرد: پدافند [حزب‌الله لبنان] یک پهپاد اسرائیل را بر فراز لبنان هدف گرفت بدون اینکه [موشک پدافند] به آن اصابت کند».

پهپاد رژیم صهیونیستی در این حمله آسیبی ندیده و به مسیر خود ادامه داده است.

دو روز پیش حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای از سرنگون کردن یک پهپاد رژیم صهیونیستی در نزدیکی مرزهای جنوبی لبنان خبر داده بود. طبق بیانیه حزب‌الله این پرنده صهیونیستی از نوع ماتریس-۱۰۰ که به دست اسرائیل اصلاح شده بود، دوشنبه به مقدار چهارصد متر وارد خط آبی [خط عدم درگیری] در جنوب لبنان شد و نیروهای مقاومت اسلامی لبنان با سلاح مناسب آن را در منطقه خربة شعیب در روستای مرزی بلیدا در جنوب لبنان سرنگون کردند.

این چهارمین پهپاد رژیم صهیونیستی است که طی سه چهار روز گذشته توسط مقاومت در لبنان و در فلسطین سرنگون شده است. روزنامه عربی رأی الیوم روز گذشته سرمقاله خود را به این موضوع اختصاص داد و از آن به نام «عزای عمومی برای پهپادهای اسرائیل» یاد کرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

دیوان لاهه اعتراض آمریکا در پرونده شکایت ایران را رد کرد

چ فوریه 3 , 2021
سیاسی/ بین الملل دیوان بین‌المللی دادگستری رای خود در خصوص احزار صلاحیت این دادگاه را در پرونده شکایت ایران از آمریکا صادر کرد. دیوان بین المللی دادگستری به اتفاق آرا اعتراضات آمریکا مبنی بر اینکه این دادگاه صلاحیت رسیدگی به اختلاف بین واشنگتن و تهران را ندارد، رد کرد. دیوان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000