اولین جلسه بررسی پرونده عنابستانی در هیئت نظارت مجلس

سیاسی/ مجلس 601a971a568cd_601a971a568d0 رئیس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: هیات نظارت بر رفتار نمایندگان برای بررسی پرونده علی اصغر عنابستانی، نماینده مردم سبزوار برگزار شد.

موسی غضنفرآبادی نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی گفت: نشست هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان برای بررسی پرونده علی اصغر عنابستانی نماینده مردم سبزوار در مجلس به خاطر درگیری با سرباز نیروی انتظامی برگزار شد.

او افزود: در این جلسه صحبت‌های نماینده سبزوار استماع شد و هیأت نظارت در جلسه بعدی خود که در روز دوشنبه هفته آینده برگزار می‌شود، اظهارات فرمانده کل نیروی انتظامی را در این باره استماع و مستندات ناجا را نیز در این باره دریافت خواهد کرد.

رئیس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان اظهار داشت: پس از استماع صحبت‌های فرمانده کل ناجا و بررسی کل مستندات نیروی انتظامی در باره این موضوع هیأت نظارت در این باره تصمیم و نظر خود را اعلام خواهد کرد.

اولین جلسه بررسی پرونده عنابستانی در  هیئت نظارت مجلس

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

عدم صدور دفترچه های کاغذی تامین اجتماعی از اسفند

چ فوریه 3 , 2021
مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ اعلام کرد: از اول اسفند سال ۱۳۹۹ بیمه‌شدگان، بازنشستگان، مستمری‌بگیران و کارفرمایان که صفحات دفترچه آنها به پایان می‌رسد، نیاز به دریافت دفترچه درمانی جدید ندارند. حسین امیری‌گنجه در این باره گفت: از اوایل دهه هشتاد طرح حذف دفاتر درمانی در دستور کار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000