خوش‌تیپ این لباس چیست، می‌خواهی تروریست بودنت را بپوشانی؟!/ عکس

سیاسی/ بین الملل 601a65e3e4ecd_601a65e3e4ed0 یک نهاد وابسته به وزارت خارجه آمریکا خطاب به الجولانی، رهبر تروریستی گروه النصره نوشت: «خوش تیپ این لباس چیه. لباست را عوض و فکر می کنی می توانی تروریست بودنت را بپوشانی.»

حساب کاربری «پاداش برای عدالت» وابسته به وزارت امور خارجه آمریکا با انتشار عکسی از ابومحمد الجولانی رهبر گروه تروریستی تحریر الشام( النصره سابق) نوشت: سلام الجولانی، خوش تیپ این لباس چیه. لباست را عوض و فکر می کنی می توانی تروریست بودنت را بپوشانی.

این توئیت در ادامه با یادآوی تعیین جایزه نقدی برای ارایه اطلاعاتی از الجولانی، می افزاید : پاداش ۱۰ ملیون دلاری را فراموش نکن .. اطلاعات خود را در مورد الجولانی برای دریافت پاداش برای ما ارسال کنید. حداکثر ۱۰ میلیون دلار…

 توئیت عجیب نهاد وابسته به وزارت خارجه آمریکا درباره الجولانی:خوش تیپ این لباس چیه!/عکس

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

پزشک انصاریان: وضعیت جسمانی علی انصاریان وخیم‌تر شد

چ فوریه 3 , 2021
پزشک معالج علی انصاریان گفت: در حال حاضر وضعیت جسمانی این پیشکسوت فوتبال وخیم‌تر شده است. محمدرضا هاشمیان درباره آخرین وضعیت جسمانی انصاریان اظهار کرد: وضعیت جسمانی این پیشکسوت فوتبال کشورمان که از دو روز قبل به یکباره وخیم شده بود از ظهر امروز وخیم تر و نگران کننده شده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000