جدیدترین خبر از وضعیت انصاریان؛ ۱۰۰ درصد ریه‌ها درگیر کرونا شده است

601a59a9f101d_601a59a9f101e پزشک معالج علی انصاریان گفت: او دچار زجر تنفسی شده است و سطح اکسیژن او مدام در حال تغییر است.

علی انصاریان، بازیکن سابق پرسپولیس شرایط بحرانی را پشت سر گذاشته است و همچنان وضعیت مناسبی ندارد. دکتر هاشمیان، پزشک معالج علی انصاریان درباره او گفت: وضعیت جسمانی انصاریان و پیشرفت بیماری این پیشکسوت فوتبال کشورمان همچنان وخیم، ناپایدار و نگران کننده است.

هاشمیان در ادامه گفت: همانند روزهای قبل در حال دارو درمانی و استفاده از درمان‌های کلاسیک ریوی برای درمان این پیشکسوت فوتبال هستیم. انصاریان دچار زجر تنفسی شده و در حال ‌ای آر دی اس هستیم. در حال استفاده از تهویه غیر تهاجمی برای بهبود وضعیت علی انصاریان هستیم و به این موضوع امیدواریم. با این حال ۱۰۰ درصد ریه‌های انصاریان درگیر ویروس شده است. سطح اکسیژن خون انصاریان مدام در حال تغییر است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

افت تولید دی ماه علیرغم افزایش آمار تولید خودروسازان اصلی

چ فوریه 3 , 2021
آمار تولید انواع خودروهای دو خودروساز اصلی، نشان می دهدکه این دوخودروساز توانسته‌اند از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه، میزان تولید خود را افزایش دهند اما میزان تولیددر دی ماه۱۳۹۹نسبت به دی ماه۱۳۹۸نزولی بوده است. طبق جدیدترین آمار وزارت صنعت، معدن و تجارت، تولید انواع خودروها در گروه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000