سفر به مازندران ممنوع است

601a45c295487_2021-02-03_10-12 رئیس پلیس راه مازندران از ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی و سفر به استان در راستای تصمیم ستاد ملی کرونا خبر داد.

سرهنگ علیرضا قدمی با اظهار اینکه ممنوعیت سفر به استان مازندران اعمال شده است، اظهار داشت: در این راستا تردد و ورود و خروج به این استان از دیگر استان‌ها و شهرها ممنوع است.

وی با بیان اینکه این تصمیم در راستای مصوبه ستاد ملی اعمال شده است، از هموطنان خواست تا از هر گونه سفر به این استان پرهیز کنند.

رئیس پلیس راه مازندران وضعیت تردد در جاده‌های استان از جمله سوادکوه، کندوان و هراز را عادی و روان بیان کرد و گفت: از نظر شرایط جوی نیز مداخلات خاصی مشاهده نمی‌شود.

سرهنگ قدمی با اشاره به اینکه در پایان هفته در جاده‌های استان محدودیت ترافیکی نداریم، افزود: این در حالی است که تردد و ورود خودروهایی با پلاک‌های غیربومی به استان همچنان ممنوع است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

افزایش تصاعدی بدهی بانک‌ها به بانک مرکزی

چ فوریه 3 , 2021
آمار حکایت از افزایش تصاعدی بدهی بانک‌ها به بانک مرکزی دارد که این خود می‌تواند یکی از علایم تمایل بانک‌ها به بنگاهداری بیشتر باشد؛ به خصوص اینکه واگذاری اموال مازاد هم تقریبا متوقف شده است. آمار رسمی بانک مرکزی از افزایش تصاعدی بدهی بانک‌ها به بانک مرکزی حکایت دارد؛ موضوعی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000