سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه: نمایندگان نمی‌دانستند به لایحه بودجه رای می‌دهند یا گزارش تلفیق / برخی اشتباهی رای دادند

601929c395685_601929c395689 عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از نمایندگان نمی‌دانستند که به لایحه بودجه رای می‌دهند یا گزارش کمیسیون تلفیق مجلس، از این رو برخی از نمایندگان اشتباهی رای دادند.

محمد خدابخشی اظهار داشت: طبق آیین نامه داخلی، دولت دو هفته وقت دارد لایحه بودجه را بار دیگر با اصلاحات به مجلس بیاورد یا لایحه سه دوازدهم ارائه کند.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه با بیان این که خودش موافق کلیات بودجه بود، گفت: برخی از نمایندگان نمی‌دانستند که به لایحه بودجه رای می‌دهند یا گزارش کمیسیون تلفیق مجلس، از این رو برخی از نمایندگان اشتباهی رای دادند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز با ۹۹ رای موافق، ۱۴۸ مخالف و ۱۲ ممتنع از ۲۶۱ نماینده حاضر در جلسه علنی با کلیات بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور مخالفت کردند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

قیمت دلار به ۲۳ هزار و ۸۷۰ تومان رسید

س فوریه 2 , 2021
قیمت هر دلار آمریکا(اسکناس) امروز سه‎‌شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ برای خرید ۲۳ هزار و ۴۲۰ تومان و برای فروش ۲۳ هزار و ۸۷۰ تومان شد. همچنین هر اسکناس یورو برای خرید ۲۸ هزار و ۴۰۰ تومان و برای فروش ۲۸ هزار و ۸۵۰ تومان است. badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000