توضیحات معاون دفتر رئیس جمهوری درباره عدم حضور روحانی در مجلس

سیاسی/ دولت 60191f044151b_60191f044151f معاون دفتر رئیس جمهوری درباره عدم حضور روحانی در جلسه مجلس شورای اسلامی گفت: دفاع از بودجه‌ای که دیگر نشانی از «لایحه» دولت ندارد و بیشتر «طرحی» است از سوی کمیسیون تلفیق، وجهی برای حضور رییس‌جمهور باقی نگذاشته است.

معاون دفتر رئیس جمهوری درباره عدم حضور روحانی در جلسه صبح سه شنبه مجلس شورای اسلامی که با دستور کار بررسی کلیات گزارش کمیسیون تلفیق در مورد لایحه بودجه ۱۴۰۰ با تاکید بر اینکه حضور ‎رییس جمهور برای دفاع از کلیات ‎بودجه نه الزام آیین‌نامه‌ای دارد، گفت: دفاع از بودجه‌ای که دیگر نشانی از «لایحه» دولت ندارد و بیشتر «طرحی» است از سوی کمیسیون تلفیق، وجهی برای حضور رییس‌جمهور باقی نگذاشته است.

علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «‏حضور ‎رییس جمهور برای دفاع از کلیات ‎بودجه نه الزام آیین‌نامه‌ای دارد و نه پیش از این مرسوم بوده؛ افزون بر این، دفاع از بودجه‌ای که دیگر نشانی از «لایحه» دولت ندارد و بیشتر «طرحی» است از سوی کمیسیون تلفیق، وجهی برای حضور رییس‌جمهور باقی نگذاشته است.»

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

توصیه‌های وزارت بهداشت درباره حضور در اماکن سربسته در روزهای کرونایی

س فوریه 2 , 2021
سخنگوی وزارت بهداشت با تاکید بر لزوم داشتن ماسک و حفظ فاصله فیزیکی در اماکن سر بسته، گفت: از مردم می‌خواهیم به شکل هدفمند نسبت به تامین اجناس و کالای مدنظر خود اقدام کنند. دکتر سیما سادات لاری گفت: ویروس کووید۱۹ از طریق عطسه، سرفه و حتی صحبت کردن فرد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000