توافق روسیه و قسد (نیروهای سوریه دموکراتیک) برای رفع محاصره حسکه و قامشلی

سیاسی/ بین الملل 6018ea31cd0a2_6018ea31cd0a4 منابع خبری از توافق روسیه و نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) برای رفع محاصره دو شهر حسکه و قامشلی توسط این نیروها خبر دادند.

منابع آگاه در گفت‌وگو با خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کردند که با تلاش‌های مداوم روسیه توافق اولیه‌ای با نیروهای سوریه دموکراتیک امضا شد.

طبق این توافق، نیروهای سوریه دموکراتیک متعهد به رفع محاصره قامشلی و حسکه در شمال شرق سوریه شده‌اند.

منابع مذکور همچنین گفتند: دیدارهای زیادی میان روسیه و رهبران نیروهای سوریه دموکراتیک در شهر قامشلی انجام شد و در جریان این دیدارها درباره رفع محاصره دو شهر مذکور توافق شد.

این منابع همچنین احتمال دادند که این توافق ظرف ۴۸ ساعت آینده به اجرا درآید.

حدود ۲۰روزی است که مناطقی در قامشلی و حسکه به محاصره نیروهای سوریه دموکراتیک درآمده است و این نیروها مانع از ورود کالاهای اصلی مورد نیاز مردم به این مناطق می‌شوند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

قبل از نگرانی برای مشارکت مردم، باید نگران کارآمدی نظام اداری در کشور بود

س فوریه 2 , 2021
سیاسی/ قضایی رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه قبل از نگرانی برای مشارکت مردم، باید نگران کارآمدی نظام اداری در کشور بود، گفت: اگر نظام اداری کارآمدی خود را نشان دهد، امید، نشاط و مشارکت را در بین مردم تضمین کرده است. آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000