همه آنچه که باید از قوانین جدید صدرو چک بدانید / چگونه می‌شود چک را به حساب دیگری منتقل کرد؟

5fff32393ea56_2021-01-13_21-17 عضو کانون وکلای دادگستری مرکز گفت: وقتی دارنده چک با گواهی عدم پرداخت به بانک مراجعه کرد بدون اینکه دادخواست حقوقی تقدیم دادگاه صالح کند می‌تواند مستقیم تقاضای صدور اجرائیه کند.

نسیم مرادی در گفتگو با خبر فوری بیان کرد: در قوانین جدید چک، صدور چک در وجه حامل ممنوع است و در صورتی که دارنده چک به هر دلیلی نظرش مبنی بر این باشد که چک را به شخص دیگری منتقل کند باید از طریق سامانه بانک مرکزی این اقدام را انجام دهد.

وی ادامه داد: به وسیله این قانون شخص از هزینه و مدت زمانی که صرف دادرسی می‌شد معاف شده است این قانون سه شرط دارد؛ چک بابت ضمانت نباشد، چک بابت شرط نباشد و اینکه توسط صادر کننده مسدود نشده باشد.

مشروح گفتگو را در ادامه بشنوید.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

وضعیت جسمانی انصاریان وخیم شد/ مردم برای این فوتبالیست دعا کنند

س فوریه 2 , 2021
وضعیت جسمانی مدافع پیشین پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران رو به وخامت گذاشت و پزشکان ناچار به انجام اقدامات جدید درمانی برای وی شدند. در حالی که تا عصر روز دوشنبه وضعیت جسمانی علی انصاریان قایل قبول و رو به بهبودی بود اما از اواخر شب اوضاع او به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000