رقابت فشرده رئیسی و ظریف در نظرسنجی خبرفوری / جایگاه پنجم قالیباف، پس از سیدحسن خمینی و سعید محمد

سیاسی/ انتخابات 6017df0f7d53c_2021-02-01_14-29 نظرسنجی سایت خبرفوری نشان می دهد سید ابراهیم رئیسی رقیب حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری 96، در انتخابات 1400 شانس بالاتری نسبت به سایر نامزدها برای پیروزی دارد.

با نزدیک شدن به موعد ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری، اندک اندک فعالیت ستادهای انتخاباتی نامزدها شتاب گرفته و نام های نامزدها بیش از پیش به گوش می رسد.

هرچند تاکنون به جز حسن دهقان، سایر نامزدها رسما برای کاندیداتوری در انتخابات اعلام حضور نکرده اند، ولی در محافل سیاسی نام های بسیاری به عنوان نامزد مطرح است.

سایت خبر فوری در یک نظرسنجی که بالغ بر 23هزار نفر تاکنون در آن شرکت کرده اند، با نام بردن از تعدادی از چهره هایی که ممکن است کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری 1400 شوند، از مخاطبان خود پرسیده است که در صورتی که این افراد نامزدهای نهایی باشند، به کدام گزینه رای خواهند داد.

نتیجه انتخابات نشان می دهد سید ابراهیم رئیسی در میان کاندیداهای نام برده شده بیش از سایرین برای پیروزی شانس دارد و شانه به شانه او، محمدجواد ظریف قرار دارد که تنها دو درصد رای کمتری دارد.

نفر سوم در این لیست، سید حسن خمینی، نوه بنیانگذار انقلاب است و پس از آن سعید محمد قرار دارد که گفته می شود ممکن است به جای نامزدی برای انتخابات ریاست جمهوری، برای شهرداری تهران خیز برداشته باشد. در میان این چهره ها آرای محمدباقر قالیباف از سایرین عجیب تر است. رئیس مجلس که تلاشهای بسیار زیادی برای انتخابات می کند، در این نظرسنجی کمتر از 10 درصد رای مخاطبان خبرفوری را به خود اختصاص داده است.

سه نامزد قعر این جدول هم به ترتیب علی لاریجانی، حسین دهقان و عزت الله ضرغامی هستند. چهره هایی که نظرسنجی خبرفوری نشان می دهد دستکم در این جامعه هدف، شانسی برای پیروزی در انتخابات ندارند.

شما درباره انتخابات 1400 چه فکر می کنید؟ به نظر شما کدام گزینه شانس بیشتری برای پیروزی دارد؟ آیا نامزدی احتمالی محمود احمدی نژاد می تواند شرایط انتخابات را تغییر دهد؟ در ادامه کامنت بگذارید و نظر بدهید.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

هنوز برای افزایش میزان حقوق کارگران رقمی را پیشنهاد نداده‌ایم / مجلس اختیاری برای افزایش حقوق کارگران ندارد

س فوریه 2 , 2021
دبیرکل کانون عالی انجمن صنفی کارگری گفت: هر درصدی که حقوق کارگران افزایش یابد نمی‌توانیم فاصله بین دریافتی کارگران را با حداقل دستمزدها پوشش دهیم. هادی ابوی در گفتگو با خبر فوری بیان کرد: نمایندگان مجلس نمایندگان مردم هستند و می‌توانند برای افزایش حقوق کارگران اظهارنظر کنند اما چون عضو […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000